DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4132
Назва: THE DEPARTMENT OF PHYSIOLOGY, PATHOPHYSIOLOGY AND BIOCHEMISTRY'S PERSONAL EXPERIENCE IN REMOTE LEARNING CONDITIONS
Інші назви: ДОСВІД РОБОТИ КАФЕДРИ ФІЗІОЛОГІЇ, ПАТОФІЗІОЛОГІЇ ТА БІОХІМІЇ В УМОВАХ ВІДДАЛЕНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
Автори: Martynova O., Zelenina O., Broshkov M., Kostenko T.
Мартинова О., Зеленіна О., Брошков М., Костенко Т.
Теми: professionalism, quality of education, humane education, innovative methods, hardware and software complexes, virtual laboratory, digitalization, STREAM mode
професіоналізм, якість навчання, гуманна освіта, інноваційні методи, апаратно-програмні комплекси, віртуальна лабораторія, цифровізація, режим STREAM
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: UDC 636.09:612+616-092:378.147 Martynova O., Zelenina O., Broshkov M., Kostenko T. The department of physiology, pathophysiology and biochemistry's personal experience in remote learning conditions. Аgrarian Bulletin Black Sea Littoral. 2023, Issue 108. Р. 5-11.
Короткий огляд (реферат): In the conditions of a remote form of education, the situation is significantly complicated by the lack of personal communication. Higher education students passively act as observers. This significantly reduces their interest in studying disciplines. The task of the teaching staff of our department is to use our pedagogical experience to keep the quality of the educational process. The use of specially developed hardware and software complexes, STEM technologies, work in STREAM mode, the use of various services and platforms for training help to create a limitless space for achieving the goal. Involving students to participate in scientific clubs, seminars, webinars, panel discussions, creating reports and presentations at scientific events, participating in scientific conferences helps higher education students to take an active life position. With the support of teachers and the use of the latest educational technologies, positive results in education should be expected from the students. The teachers of the Department of Physiology, Pathophysiology and Biochemistry of the Faculty of Veterinary Medicine of Odesa State Agrarian University (OSAU) have focused their attention on improving the quality of the educational process, incorporating interactive and multimedia teaching methods into the usual learning process and are ready to share their experience.
Опис: В умовах віддаленої форми навчання ситуація значно ускладняється відсутністю особистого спілкування. Здобувачі вищої освіти (ЗВО) пасивно виступають в ролі спостерігачів. Це значно знижує їх інтерес до вивчення дисциплін. Задача викладацького складу нашої кафедри полягає у використанні свого педагогічного досвіду для збереження якості освітнього процесу. Застосування спеціально розроблених апаратно-програмних комплексів, STEM-технологій, робота в режимі STREAM, використання різноманітних сервісів та платформ для навчання допомагають створити безмежний простір для досягнення мети. Залучення студентів до участі в наукових гуртках, семінарах, вебінарах, круглих столах, створення доповідей і презентацій на наукові заходи, участь у наукових конференціях допомагає зайняти ЗВО активну життєву позицію. За підтримки викладачів і з застосуванням новітніх освітніх технологій слід очікувати позитивні результати в навчанні зі сторони студентів. Викладачі кафедри фізіології, патофізіології та біохімії факультету ветеринарної медицини Одеського державного аграрного університету (ОДАУ) сконцентрували свою увагу на поліпшенні якості освітнього процесу, втіленні в звичний процес навчання інтерактивного і мультимедійного методів навчання і готові поділитися своїм досвідом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): DOI 10.37000/abbsl.2023.108.01
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4132
Розташовується у зібраннях:Мартинова Олена Борисівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.