DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4111
Назва: АГРОБРЕНДИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ АГРАРНИХ КОМПАНІЙ
Інші назви: AGROBRANDING AS A TOOL FOR SALE OF AGRARIAN COMPANIES PRODUCTS
Автори: Крюкова І. О., Бугаєвська Т. С. Kryukova I. А., Buhaievska T. S.
Теми: агробрендинг, сільськогосподарська продукція, аграрний бізнес, агрокомпанії, реалізація, результативність, вартість бізнесу
agrobranding, agricultural products, agrarian business, agricultural companies, realization, efficiency, business value
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 631: 332.72 Крюкова І. О., Бугаєвська Т. С. Агробрендинг як інструмент реалізації продукції аграрних компаній. Economic Bulletin of the Black Sea Littoral. 2021, Issue 2. Р. 38-50.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є дослідження основних тенденцій виробництва і збуту сільськогосподарської продукції агрокомпаніями Одеської області та обґрунтування перспективних інструментів збільшення обсягів реалізації і доходів бізнес-суб’єктів аграрного сектору національної економіки. Наукова новизна полягає у розширенні методичних засад комплиментарності ключових елементів та визначення функцій агробрендингу, як сучасного інструменту нарощування обсягів реалізації сільськогосподарської продукції і покращення результативних показників діяльності бізнес-суб’єктів аграрної сфери. Проведені дослідження показали, що незважаючи на потужний економічний потенціал, аграрному сектору економіки Одещини притаманні негативні тенденції, серед яких скорочення обсягів виробництва і реалізації сільськогосподарської продукції, зниження ефективності аграрного бізнесу, низькі показники у рейтингу регіонів країни за обсягами національного аграрного виробництва. Ознайомлення з провідною світової та вітчизняної практикою активізації збутової діяльності бізнес структур дозволило відокремити агробрендинг у якості основного перспективного інструменту розв’язання проблеми нарощування обсягів реалізації продукції агропідприємствами області. Аналіз вартісного контенту провідних агрокомпаній світу показав, що найбільшу цінність мають бренди компаній, що займаються агробіотехнологіями, цифровим сільським господарством, виробництвом рослинних білків, харчовою переробкою сільськогосподарської сировини. Маркетингові дослідження ринку продовольчих товарів м. Одеса показали досить обмежений набір агробрендів, представлених компаніями області, що підтверджує актуальність і перспективність розробок у напрямі удосконалення механізмів агробрендингу для вітчизняних агрокомпаній.
Опис: The purpose of the articles. The investigations of the main trends in the production and sale of agricultural products by agricultural companies of Odessa region and substantiation of promising tools to increase sales and income of business entities in the agricultural sector of the national economy are the main objectives of this scientific work. The scientific novelty is to expand the methodological principles of key elements complementarity of and to determine the functions of agro-branding as a modern tool for increasing sales of agricultural products and improving the performance of business entities in the agrarian sector. Studies have shown that despite the strong economic potential, the agricultural sector of Odessa is characterized by negative trends, among them are: reduced production and sales of agricultural products, reduced efficiency of agribusiness, low performance in the ranking of regions of the country by national agricultural production. In the course of the research the acquaintance with the leading world and domestic practice of activization of sales activity of business structures was carried out. The separation of agro-branding as the main promising tool for solving the problem of increasing sales of agricultural enterprises in the region have been result of these researches. The analysis of the value content of the world's leading agricultural companies showed that the brands of companies engaged in agrobiotechnology, digital agriculture, vegetable protein production, and food processing of agricultural raw materials have the greatest value now. Marketing research of the food market of Odessa has shown rather limited set of the agrobrands presented by the companies of Odessa region. This confirms the relevance and prospects of development in the direction of improving agro-branding mechanisms for domestic agricultural companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4111
Розташовується у зібраннях:Крюкова Ірина Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf791,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.