DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4041
Title: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Левіна-Костюк М. О.
Keywords: маркетингова діяльність, сільськогосподарські підприємства, кон'юнктура ринку, покращення конкурентних позицій
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський державний аграрний університет
Citation: Левіна-Костюк М. О. Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Проблеми та перспективи розвитку економіки: світові та національні аспекти: зб. мат-лів Міжнар. наук.-практ. конф. (18 листопада 2022 р.) / ОДАУ. Одеса, 2022. С. 93-95.
Abstract: На сучасному етапі розвитку економіки України, через розширення кризових явищ, все більшої значущості набуває проблема побудови раціональної структури реалізації продукції в аграрних підприємствах. Таке становище зумовлене високим ступенем нестабільності через нестачу економічних механізмів, недостатній розвиток ринкової інфраструктури, потребу в додатковій інформації щодо кон'юнктури ринку та відсутність практичного досвіду роботи в умовах конкуренції. Рушійною силою у розв'язанні цих проблем може стати організація збуту сільськогосподарської продукції від виробника до покупця на засадах маркетингу. Саме тому, виявлення особливостей маркетингової діяльності аграрних підприємств є актуальною темою дослідження в сучасних умовах. Метою статті є виділення особливостей маркетингової діяльності в агропідприємствах задля їх ефективного розвитку, покращення конкурентних позицій та розширення ринків збуту як внутрі країни так і за її межами.
URI: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4041
Appears in Collections:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Левіна-Костюк М..pdf560,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.