DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3410
Title: ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РОЗВИТОК ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В СВІТІ
Other Titles: THE INFLUENCE OF INFORMATION TECHNOLOGIES ON THE DEVELOPMENT OF E-COMMERCE IN THE WORLD
Authors: Дяченко О. П., Маркова Т. Д., Євтушевська О. О.
Diachenko О., Markova T., Yevtushevska O.
Keywords: інформаційні технології, мережа Інтернет, смартфони, електронна комерція, додатки мобільних пристроїв.
information technology, Internet, smartphones, e-commerce, mobile applications
Issue Date: 2021
Publisher: Український журнал прикладної економіки та техніки
Citation: УДК 004: 339.17 Дяченко О. П., Маркова Т. Д., Євтушевська О. О. Вплив інформаціи них технологіи на розвиток електронної комерції в світі. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2021. Том 6. № 4. C. 92–104.
Abstract: Статтю присвячено дослідженню розвитку інформаційних технологій та їх впливу на поширення сучасного виду роздрібної торгівлі – електронної комерції. Тотальне проникнення мережі Інтернет, що стало можливим завдяки новітнім інформаційним технологіям, та створення «розумних» мобільних телефонів забезпечило зростання онлайн-торгівлі в усьому світі. Чисельність користувачів мережі Інтернет в усьому світі продовжує зазнавати тенденції до зростання. Інтернет також безповоротно вплинув на роздрібну торгівлю: зростання електронної комерції не тільки змусило звичайних продавців адаптуватися до нових цифрових каналів продажів, але й дозволило власникам малого та незалежного бізнесу здійснювати свої бізнесові підприємства за межами місцевих кордонів. Глобальний рівень проникнення Інтернету на сьогодні становить 59 відсотків, при цьому Північна Європа посідає перше місце з рівнем проникнення Інтернету серед населення 95 відсотків. Інтернет-магазини є однією з найпопулярніших онлайн-діяльностей в усьому світі. На сьогодні можна порівнювати ціни або читати огляди в Інтернеті, або ж заходити в магазин, щоб перевірити якість товару, перш ніж купувати щось в Інтернеті. У 2021 році глобальні електронні роздрібні продажі досягли 4,9 трильйона доларів США. Пандемія COVID-19, яка набула своїх обертів з 2020 року однозначно посилила тенденції розвитку електронної комерції та тих цифрових технологій, що забезпечують її розвиток. Конкуренція на ринку мобільних пристроїв, що наразі формують значну частину трафіку в мережі Інтернет, призводить до швидкого технологічного оновлення сучасних смартфонів. Компанії Samsung та Apple, що на сьогодні займають майже половину ринку мобільних гаджетів, продукують значну кількість додатків, які доповнюють роботу мобільних пристроїв. Масове поширення додатків смартфонів, що призначені для здійснення торгівельних операцій, дозволили вивести рівень електронної комерції на якісно новий етап свого розвитку. Через майже повсюдну присутність мобільних пристроїв не дивно, що впровадження рішень для мобільних платежів зростає в усьому світі та сприяє росту безготівкових операцій.
The article represents the study of the development of information technologies and their impact on the spread of modern retailing – e-commerce. The total penetration of the Internet, made possible by the latest information technology and the creation of "smart" mobile phones, has led to the growth of online commerce around the world. The number of Internet users around the world continues to grow. The Internet has also had an irreversible impact on retailing: the rise of e-commerce has not only forced regular retailers to adapt to new digital sales channels, but also allowed small and independent business owners to do business outside their local borders. Today, the global Internet penetration rate is 59 percent, with Northern Europe ranking first with a 95 percent Internet penetration rate. Online shopping is one of the most popular online activities around the world. Today, you can compare prices or read reviews online or go to the store to check the quality of the product before buying something online. In 2021, global electronic retail sales reached 4.9 trillion US dollars. The COVID-19 pandemic, which has gained momentum since 2020, has clearly strengthened the development trends of e-commerce and the digital technologies that support its development. Competition in the market for mobile devices, which currently account for a significant share of Internet traffic, is leading to rapid technological upgrades of modern smartphones. Samsung and Apple, which currently account for nearly half of the mobile gadget market, produce a significant number of applications that complement mobile devices. The widespread use of smartphone applications designed for trade operations has brought the level of e-commerce to a qualitatively new stage of development. With the almost ubiquitous presence of mobile devices, it is not surprising that the implementation of mobile payment solutions is growing worldwide and is contributing to the growth of cashless transactions.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3410
Appears in Collections:Дяченко Олексій Петрович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_IТв_ЕК_2021_Дяченко.pdf837,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.