DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3394
Назва: ЗНАЧЕННЯ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Інші назви: VALUE OF MONITORING RESEARCHES FOR UPGRADING OF STUDIES IN ESTABLISHMENTS OF HIGHER EDUCATION
Автори: Федорова І. В.
Fedorova I.
Теми: моніторинг, психолого-педагогічний моніторинг, види моніторингу, принципи психолого-педагогічного моніторингу, етапи психолого-педагогічного моніторингу
monitoring, psychological and pedagogical monitoring, types of monitoring, principles of psychological and pedagogical monitoring, stages of psychological and pedagogical monitoring
Дата публікації: 2021
Видавництво: Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського
Бібліографічний опис: УДК 378.014.61:001.891-047.36 Федорова І. В. Значення моніторингових досліджень для підвищення якості навчання в закладах вищої освіти / І. В. Федорова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія "Психологія". – К.: Гельветика, 2021. - Т.32(71), № 5. - С.155 -160.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто види моніторингу залежно від напряму застосування в різноманітних аспектах освітнього процесу, зокрема види психолого-педагогічного моніторингу. Автор вивчила наукові дослідження моніторингу в освітній галузі. Мета проведення моніторингового дослідження є визначеною науковою темою кафедри філософії, історії і політології Одеського державного аграрного університету «Дозволь тобі допомогти стати студентом». Проаналізовано принципи, етапи психолого-педагогічного моніторингу, подано результати внутрішнього комплексного психолого-педагогічного моніторингу, який проводився в Одеському державному аграрному університеті серед здобувачів вищої освіти бакалаврського та магістерського рівнів. У процесі моніторингу зроблено акцент на формуванні світоглядних позицій, настанов, які є ключовими як для навчання, так і для здобуття спеціальності. Дослідниця дійшла висновку про те, що інтенсивність навчальної діяльності здобувачів вищої освіти поліпшується у процесі оптимізації колективного виховання в поєднанні із самовихованням індивіда, що стає гарною запорукою творчого потенціалу. У статті проаналізовано етапи навчального циклу здобувачів вищої освіти бакалаврського і магістерського рівнів. Подано характеристику блоків питань, метою яких стало з’ясування мотивів здобуття вищої освіти та визначення пріоритетів обраної спеціальності. Проаналізовано структуру навчальних мотивів та їхній вплив на активність здобувачів вищої освіти в навчальному процесі. Не менш важливим є блок питань щодо аналізу ставлення здобувачів вищої освіти до різних форм занять у навчальному процесі загалом. Окрему увагу приділено аспекту взаємин у середині студентських колективів та дозвіллю здобувачів вищої освіти. Усі зазначені аспекти мають суттєвий вплив на формування ставлення до майбутнього працевлаштування здобувачів вищої освіти як бакалаврського, так і магістерського рівнів.
In the article the types of monitoring are considered depending on direction of application in the various aspects of educational process and in particular types of the psychological and pedagogical monitoring. Author learned scientific researches of monitoring in educational industry. An aim of realization of monitoring research is the certain scientific theme of department of philosophy, history and political science of the Odesa State Agrarian University “Allow to help you become a student”. Principles, stages of the pedagogical monitoring, are analysed, the results of the internal complex psychological and pedagogical monitoring that was conducted in the Odesa State Agrarian University among the applicants for higher education of bachelor and master’s degree levels are given. In the process of monitoring an accent is done on forming the world view positions, options, that are key both for studies and for the gaining a specialty. Researcher have come to the conclusion that intensity of educational activity of applicants for higher education gets better in the process of optimization of collective education in combination with the self-education of individual that becomes the good guaranty of creative potential on a base of OSAU. The stages of educational cycle of applicants for higher education of bachelor and master’s degree levels are analysed in the article. Description of blocks of questions, the aim of which was finding out the reasons of higher education gaining and determination of chosen specialty priorities is given. As a result the structure of educational reasons and their influence on activity of applicants for higher education in an educational process are analysed. No less important is a block of questions regarding the analysis of applicants for higher education attitude to the different forms of studies in an educational process on the whole. Separate attention is given to the aspect of mutual relations inside the student group and leisure of applicants for higher education. All marked aspects have substantial influence on forming of attitude toward future employment of both applicants for higher education of bachelor and master’s degree levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3394
Розташовується у зібраннях:Федорова Інна Валеріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf283,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.