DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук О.І., Лопотан Л.В., Гінгін Л.П.-
dc.date.accessioned2020-10-05T10:44:17Z-
dc.date.available2020-10-05T10:44:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationУДК 631.11:339.13 Мельничук О. І. Прикладні аспекти формування товарно- продуктових стратегій аграрних підприємств / О.І. Мельничук,Л.В. Лопотан ,Л.П. Гінгін // Аграрний вісник Причорномор’я: зб. наук. пр. / ОДАУ. - Одеса, 2018. – Вип. 89. – С. 69-77.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2631-
dc.description.abstractВ статті представлено результати використання матричного підходу БКГ у плануванні товарного асортименту аграрного підприємства. Обґрунтовано доцільність застосування методики побудови адаптованої матриці БКГ за даними внутрішньої інформації аграрних підприємств. Проаналізовано грошові надходження від реалізації основних видів продукції агроформування, визначено їх частки у загальній виручці та темпи зростання ринку за кожною асортиментною позицією. Здійснено позиціонування кожного виду продукції в квадратах матриці БКГ та обґрунтовано відповідну для даного типу товарів стратегію.ru
dc.description.abstractВ статье представлены результаты использования матричного подхода БКГ в процессе планирования товарного ассортимента аграрного предприятия. Обоснована целесообразность применения методики построения адаптированной матрицы БКГ по данным внутренней информации аграрных предприятий. Проанализированы денежные поступления от реализации основных видов продукции агроформирования, определены их доли в общей выручке и темпы роста рынка по каждой ассортиментной позиции. Осуществлено позиционирование каждого вида продукции в квадратах матрицы БКГ и обоснованно подходящую для данного типа товаров стратегию.ru
dc.description.abstractThe article presents the results of using the matrix approach of the BKG in the process of planning the product range of an agricultural enterprise. The expediency of applying the method of constructing an adapted BKG matrix according to the internal information of agricultural enterprises is substantiated. Analyzed cash receipts from the sale of the main types of products of agroformation, determined their share in total revenues and market growth rates for each assortment position. The positioning of each type of product in the squares of the BKG matrix and a reasonably suitable strategy for this type of goods have been carried out.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherОдеський державний аграрний університетru
dc.subjectтоварно-продуктова стратегія, товарний асортимент, матриця БКГ, ринок, грошові надходження, виручка, аграрне підприємствоru
dc.subjectтоварно-продуктовая стратегия, товарный ассортимент, матрица БКГ, рынок, денежные поступления, выручка, аграрное предприятиеru
dc.subjectproduct and product strategy, product range, BKG matrix, market, cash receipts, revenue, agricultural enterpriseru
dc.titleПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНО- ПРОДУКТОВИХ СТРАТЕГІЙ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВru
dc.title.alternativeПрикладные аспекты формирования товарно-продуктовых стратегий аграрных предприятийru
dc.title.alternativeApplied aspects of the formation of commodity-product strategies of agricultural enterprisesru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Мельничук Оксана Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf165,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.