DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2578
Title: Маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання
Other Titles: Marketing providing of meat processing subjects of menage
Authors: Сахацький М. П., Запша Г. М.
Sakhatskyi M.,Zapsha G.
Keywords: маркетингове забезпечення, м’ясопереробні суб’єкти господарювання, ринок
marketing providing, meat processing subjects of menage, market
Issue Date: 2015
Publisher: Інвестицiї: практика та досвід
Citation: УДК 339.138; 637.5 Сахацький М.П., Запша Г. М. Маркетингове забезпечення м'ясопереробних суб'єктів господарювання / М. П. Сахацький, Г.М. Запша // Інвестиції: практика та досвід. - 2015. - № 19. - С. 17-21.
Abstract: В статті обґрунтовується актуальність науково прикладного дослідження проблеми маркетингового забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання. Наводиться логіка дослідження стосовно розкриття з об’єктних та функціональних позицій системного характеру використання виробниками м'ясопродуктів сучасних ринкових інструментів. Встановлено, що маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання передбачає створення постійно діючої виробничо-підприємницької системи, спрямованої на виявлення та задоволення потреб споживачів в м'ясопродуктах через посередництво ринкового обміну з метою досягнення наперед визначених бізнесових цілей. Визначено, що цілісна єдність складових маркетингового забезпечення утворює нову якість, яка проявляється в постійній адаптації ринкового суб’єкта до динамічних змін оточуючого середовища. Розкриваються особливості маркетингового забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання на світовому та внутрішньому ринках. Аргументується необхідність нарощування виробництва та збуту м’ясопродуктів як умови забезпечення повноцінного харчування населення країни.
The article is grounded the actuality of scientifically-applied research of problem of the marketing providing of meat processing subjects of menage. Logic of this research consists in showing of system pattern of useing by producers of meat foods the modern market instruments from objective and functional positions.It is set that marketing providing of subjects that engage in processing of meat envisages creation of the constantly operating productive-enterprise system that directed to detect and satisfy the needs of consumers in meat food through mediation of market exchange with the aim of achievement of beforehand certain business goals.Certainly, that integral unity of constituents of the marketing providing forms new quality that shows up in permanent adaptation of market subject to the dynamic changes of environment.The features of the marketing providing of subjects of menage, that processed meat on world and internal markets, are shown. The necessity to increase of production and meat foods sales as terms of providing of valuable feed of population is argued.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2578
Appears in Collections:Сахацький Микола Павлович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_Маркет. мясопер._ ж.Інвестиції_Запша.pdf474,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.