Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2548
Title: | ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАГІСТРІВ-АГРАРІЇВ |
Authors: | Ногінська А., Федорова І. |
Keywords: | метод активного навчання, формування професійної майстерності, магістри-аграрії |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
Citation: | Ногінська А., Федорова І. Застосування методу активного навчання в процесі формування професійної майстерності магістрів-аграріїв // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: зб. наук. праць: мат-ли ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 4. – С. 130 -132. |
Abstract: | Професійна діяльність вимагає переходу від розгалужених знань до єдиного органічного сплаву професійних знань, які мають комплексний і систематизований характер. Набуття студентом досвіду практично-професійної діяльності вимагає управління з боку викладача, забезпечення взаємодії викладача зі студентами та студентів між собою. У науково-методичній літературі виділяють дві основні моделі навчання у ВНЗ – педагогічну й андрагогічну. У педагогічній моделі навчання домінуюче положення має викладач. Саме він визначає всі параметри процесу навчання: мету, зміст, форми і методи, засоби і джерела навчання. Студент у педагогічній моделі навчання посідає підпорядковане, залежне положення і не має можливості серйозно впливати на планування та оцінювання процесу навчання. Його участь у реалізації процесу навчання доволі пасивна: його основна роль – це сприйняття соціального досвіду, який передається йому викладачем. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2548 |
Appears in Collections: | Федорова Інна Валеріївна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.