DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2548
Title: ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАГІСТРІВ-АГРАРІЇВ
Authors: Ногінська А., Федорова І.
Keywords: метод активного навчання, формування професійної майстерності, магістри-аграрії
Issue Date: 2015
Publisher: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Citation: Ногінська А., Федорова І. Застосування методу активного навчання в процесі формування професійної майстерності магістрів-аграріїв // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: зб. наук. праць: мат-ли ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 4. – С. 130 -132.
Abstract: Професійна діяльність вимагає переходу від розгалужених знань до єдиного органічного сплаву професійних знань, які мають комплексний і систематизований характер. Набуття студентом досвіду практично-професійної діяльності вимагає управління з боку викладача, забезпечення взаємодії викладача зі студентами та студентів між собою. У науково-методичній літературі виділяють дві основні моделі навчання у ВНЗ – педагогічну й андрагогічну. У педагогічній моделі навчання домінуюче положення має викладач. Саме він визначає всі параметри процесу навчання: мету, зміст, форми і методи, засоби і джерела навчання. Студент у педагогічній моделі навчання посідає підпорядковане, залежне положення і не має можливості серйозно впливати на планування та оцінювання процесу навчання. Його участь у реалізації процесу навчання доволі пасивна: його основна роль – це сприйняття соціального досвіду, який передається йому викладачем.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2548
Appears in Collections:Федорова Інна Валеріївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf474,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.