Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2545
Назва: | РОЗВИТОК ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ: ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ |
Автори: | Федорова І. В. |
Теми: | розвиток освіти, Україна, початок ХХ століття, педагогічний аспект |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Федорова І.В Розвиток освіти в Україні на початку ХХ століття: педагогічний аспект / І. В. Федорова // Проблеми і перспективи розвитку освіти: матеріали ІІІ Міжнар.конф. (м. Львів, 30-31 березня 2017 року). – Херсон, 2017. – С. 24-30. |
Короткий огляд (реферат): | Події лютневої революція 1917 року в Російській імперії дали поштовх до самовизначення українського народу і створення Української Центральної Ради, яка відразу ж повела боротьбу за відродження української держави. Крім реалізації організаційних, економічних і політичних цілей почався розвій культури української держави. Актуальними проблемами стали: велика кількість неграмотного населення (на початку 1917 р. рівень неписьменності в Україні сягав майже 80 відсотків, а 50 відсотків дітей шкільного віку були позбавлені можливості вчитися); зрусифікованість майже всієї культури, що стало наслідком довготривалої дії Валуєвського циркуляра та Емського указу; повільний розвиток видавничої справи, театрального, музичного, образотворчого мистецтва та ряду інших напрямів культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2545 |
Розташовується у зібраннях: | Федорова Інна Валеріївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 856,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.