DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорова І. В.-
dc.date.accessioned2020-08-26T11:24:46Z-
dc.date.available2020-08-26T11:24:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФедорова І.В Розвиток освіти в Україні на початку ХХ століття: педагогічний аспект / І. В. Федорова // Проблеми і перспективи розвитку освіти: матеріали ІІІ Міжнар.конф. (м. Львів, 30-31 березня 2017 року). – Херсон, 2017. – С. 24-30.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2545-
dc.description.abstractПодії лютневої революція 1917 року в Російській імперії дали поштовх до самовизначення українського народу і створення Української Центральної Ради, яка відразу ж повела боротьбу за відродження української держави. Крім реалізації організаційних, економічних і політичних цілей почався розвій культури української держави. Актуальними проблемами стали: велика кількість неграмотного населення (на початку 1917 р. рівень неписьменності в Україні сягав майже 80 відсотків, а 50 відсотків дітей шкільного віку були позбавлені можливості вчитися); зрусифікованість майже всієї культури, що стало наслідком довготривалої дії Валуєвського циркуляра та Емського указу; повільний розвиток видавничої справи, театрального, музичного, образотворчого мистецтва та ряду інших напрямів культури.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»ru
dc.subjectрозвиток освіти, Україна, початок ХХ століття, педагогічний аспектru
dc.titleРОЗВИТОК ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ: ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Федорова Інна Валеріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf856,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.