DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2545
Назва: РОЗВИТОК ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ: ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Автори: Федорова І. В.
Теми: розвиток освіти, Україна, початок ХХ століття, педагогічний аспект
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Федорова І.В Розвиток освіти в Україні на початку ХХ століття: педагогічний аспект / І. В. Федорова // Проблеми і перспективи розвитку освіти: матеріали ІІІ Міжнар.конф. (м. Львів, 30-31 березня 2017 року). – Херсон, 2017. – С. 24-30.
Короткий огляд (реферат): Події лютневої революція 1917 року в Російській імперії дали поштовх до самовизначення українського народу і створення Української Центральної Ради, яка відразу ж повела боротьбу за відродження української держави. Крім реалізації організаційних, економічних і політичних цілей почався розвій культури української держави. Актуальними проблемами стали: велика кількість неграмотного населення (на початку 1917 р. рівень неписьменності в Україні сягав майже 80 відсотків, а 50 відсотків дітей шкільного віку були позбавлені можливості вчитися); зрусифікованість майже всієї культури, що стало наслідком довготривалої дії Валуєвського циркуляра та Емського указу; повільний розвиток видавничої справи, театрального, музичного, образотворчого мистецтва та ряду інших напрямів культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2545
Розташовується у зібраннях:Федорова Інна Валеріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf856,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.