Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2277
Назва: | СПЕЦИФИКА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ХРОНОНИМОВ В РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТАХ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ ПРЕПАРАТОВ |
Інші назви: | СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ХРОНОНІМОВ У РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПРЕПАРАТІВ SPECIFIC NATURE OF USING CHRONONYMS IN PHARMACEUTICAL ADVERTISING TEXTS |
Автори: | Насакина С. В. Насакіна С. В. Nasakina S. |
Теми: | хрононим, фармацевтические препараты, рекламные тексты, собственные имена хрононім, фармацевтичні препарати, рекламні тексти, власні назви chrononym, pharmaceuticals, advertising texts, proper names |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Національний університет «Острозька академія» |
Бібліографічний опис: | УДК 81’373.23: 659.131:66.12 Насакина С. В. Специфика использования хрононимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов / С. В. Насакина // Наукові записки. Серія «Філологічна» / Національний університет «Острозька академія». – Острог, 2015. – Вип.55. – С. 169 – 171. |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассмотрено функционирование хрононимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов.
Исследован потенциал хрононимов как весомых единиц, которые усиливают выразительные возможности медиатекстов. Анализируется качественный и количественный состав хрононимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов на материале украинского, английского и русского языков. У статті розглянуто функціонування хрононімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Досліджено потенціал хрононімів як вагомих одиниць, що увиразнюють мову медіа-текстів. Простежується якісний та кількісний склад хрононімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів на матеріалі української, англійської та російської мов. The article deals with the chrononyms in pharmaceuticals advertising texts. Chrononyms’ potentiality as expressive means in media-texts are researched. Qualitative and quantitative structure of chrononyms in Ukrainian, English and Russian pharmaceuticals advertising texts are determined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2277 |
Розташовується у зібраннях: | Насакіна Світлана Вікторівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
62.pdf | 320,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.