DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНасакина С. В.-
dc.contributor.authorНасакіна С. В.-
dc.contributor.authorNasakina S.-
dc.date.accessioned2020-07-01T09:00:58Z-
dc.date.available2020-07-01T09:00:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУДК 81’373.23: 659.131:66.12 Насакина С. В. Специфика использования хрононимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов / С. В. Насакина // Наукові записки. Серія «Філологічна» / Національний університет «Острозька академія». – Острог, 2015. – Вип.55. – С. 169 – 171.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2277-
dc.description.abstractВ статье рассмотрено функционирование хрононимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов. Исследован потенциал хрононимов как весомых единиц, которые усиливают выразительные возможности медиатекстов. Анализируется качественный и количественный состав хрононимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов на материале украинского, английского и русского языков.ru
dc.description.abstractУ статті розглянуто функціонування хрононімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Досліджено потенціал хрононімів як вагомих одиниць, що увиразнюють мову медіа-текстів. Простежується якісний та кількісний склад хрононімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів на матеріалі української, англійської та російської мов.ru
dc.description.abstractThe article deals with the chrononyms in pharmaceuticals advertising texts. Chrononyms’ potentiality as expressive means in media-texts are researched. Qualitative and quantitative structure of chrononyms in Ukrainian, English and Russian pharmaceuticals advertising texts are determined.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherНаціональний університет «Острозька академія»ru
dc.subjectхрононим, фармацевтические препараты, рекламные тексты, собственные именаru
dc.subjectхрононім, фармацевтичні препарати, рекламні тексти, власні назвиru
dc.subjectchrononym, pharmaceuticals, advertising texts, proper namesru
dc.titleСПЕЦИФИКА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ХРОНОНИМОВ В РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТАХ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ ПРЕПАРАТОВru
dc.title.alternativeСПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ХРОНОНІМОВ У РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПРЕПАРАТІВru
dc.title.alternativeSPECIFIC NATURE OF USING CHRONONYMS IN PHARMACEUTICAL ADVERTISING TEXTSru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Насакіна Світлана Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
62.pdf320,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.