DSpace logo

Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014РОЛЬ ТЕОНИМОВ В РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТАХ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ ПРЕПАРАТОВНасакина С. В.; Насакіна С. В.; Nasakina S.
2018МЕТОДИ ОНОМАСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯНасакіна С. В.; Насакина С. В.
2015ФУНКЦИОНИРОВАНИЕ ПРАГМАТОНИМОВ В РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТАХ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ ПРЕПАРАТОВНасакина С.В.; Насакіна С. В.
2015СПЕЦИФИКА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ХРОНОНИМОВ В РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТАХ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ ПРЕПАРАТОВНасакина С. В.; Насакіна С. В.; Nasakina S.
2015ЭРГОНИМЫ КАК КОМПОНЕНТЫ РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТОВ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ ПРЕПАРАТОВНасакина С. В.; Насакіна С. В.; Nasakina S.
2020ENGLISH IDIOMS WITH ANIMALS: THE WAYS OF THE LINGUISTIC AND CULTURAL COMPETENCE FORMATION AT ENGLISH LESSONSNasakina S., Golubova A., Shums`ka I.
2024ІДІОМИ В ОСВІТНЬОМУ КОМПОНЕНТІ «ДІЛОВА ІНОЗЕМНА МОВА»Насакіна С. В., Маєв А. П.
2024ДІЛОВА АНГЛІЙСЬКА МОВА : методичні рекомендації до практичних занятьНасакіна С. , Маєв А.
2024ДІЛОВА АНГЛІЙСЬКА МОВА : методичні рекомендації для самостійних робіт-