DSpace logo

Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9 (час пошуку: 0.0 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014РОЛЬ ТЕОНИМОВ В РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТАХ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ ПРЕПАРАТОВНасакина С. В.; Насакіна С. В.; Nasakina S.
2018МЕТОДИ ОНОМАСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯНасакіна С. В.; Насакина С. В.
2015ФУНКЦИОНИРОВАНИЕ ПРАГМАТОНИМОВ В РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТАХ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ ПРЕПАРАТОВНасакина С.В.; Насакіна С. В.
2015СПЕЦИФИКА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ХРОНОНИМОВ В РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТАХ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ ПРЕПАРАТОВНасакина С. В.; Насакіна С. В.; Nasakina S.
2015ЭРГОНИМЫ КАК КОМПОНЕНТЫ РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТОВ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ ПРЕПАРАТОВНасакина С. В.; Насакіна С. В.; Nasakina S.
2020ENGLISH IDIOMS WITH ANIMALS: THE WAYS OF THE LINGUISTIC AND CULTURAL COMPETENCE FORMATION AT ENGLISH LESSONSNasakina S., Golubova A., Shums`ka I.
2024ІДІОМИ В ОСВІТНЬОМУ КОМПОНЕНТІ «ДІЛОВА ІНОЗЕМНА МОВА»Насакіна С. В., Маєв А. П.
2024ДІЛОВА АНГЛІЙСЬКА МОВА : методичні рекомендації до практичних занятьНасакіна С. , Маєв А.
2024ДІЛОВА АНГЛІЙСЬКА МОВА : методичні рекомендації для самостійних робіт-