Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2089
Title: | ДЕРЖАВНА ІНВЕСТИЦІЙНА ПОЛІТИКА РОЗВИТКУ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ |
Other Titles: | STATE INVESTMENT POLICY OF DEVELOPMENT OF MARINE PORTS OF UKRAINE |
Authors: | Гришова І. Ю., Дяченко О. П. Gryshova I., Diachenko О. |
Keywords: | інвестиції, морські порти, інфраструктура порту, приватні оператори, державна політика, державне підприємство investments, seaports, port infrastructure, private operators, state policy, state owned enterprise |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Інвестиції: практика та досвід |
Citation: | УДК 351:338.4:502 Гришова І. Ю. Державна інвестиційна політика розвитку морських портів України / І. Ю. Гришова, О.П. Дяченко // Інвестиції: практика і досвід. – 2019. - № 11. - С. 97-102. |
Abstract: | Морські порти будь!якої країни відіграють важливе значення в економічному розвитку та забезпеченню товарообігу в міжнародній торгівлі. Державна інвестиційна політика розвитку
морських портів України повинна забезпечувати оновлення їх матеріально!технічної бази та
зростання обсягів товарообороту, що в свою чергу призводить до збільшення надходжень до
бюджетів всіх рівнів.
Метою статті є аналіз інвестиційної державної політики розвитку морських портів України та
шляхи підвищення їх інвестиційної привабливості.
У статті проаналізовано інвестиційну державну політику розвитку портів України. Визначено
основні плани капітальних інвестицій в морські порти, що входять до складу Державного
підприємства "Адміністрація морських портів України", а також досліджено обсяг робіт з днопоглиблення проведених державним підприємством. Аналіз обсягів капітальних інвестицій
підприємств видів економічної діяльності, "Транспорт, складське господарство, поштова та
кур'єрська діяльність" та "Телекомунікації (електрозв'язок)", до якої входять водний транспорт
у цілому та ватажний морський транспорт, зокрема вказує на незначні обсяги коштів, що інвестуються в морську портову інфраструктуру. Через це обгрунтовано необхідність впровадження реформ морського господарства із залученням приватних інвестицій. Досліджено основні
інвестиційні проекти, що реалізовуватимуться приватними інвесторами в найближчій перспек!
тиві та ті, що тривають. Розглянуто зміни, що пропонуються внести до Закону України "Про
морські порти" стосовно питання повернення приватним портовим операторам фінансових ресурсів, що вони інвестують у розвиток портової інфраструктури та джерел компенсації цих
коштів.
Подальші комплексні теоретичні та практичні дослідження напрямів вдосконалення процесів
перебудови морської галузі полягають у впровадженні найкращих світових досягнень у цій сфері
та використання кращого вітчизняного досвіду розвитку морської інфраструктури в контексті
інвестиційної політик держави як головного агента розвитку портової інфраструктури та морських перевезень у цілому. Seaports of any country play an important role in economic development and trade turnover in international trade. The state investment policy of the development of the sea ports of Ukraine should ensure the updating of their material and technical base and the growth of volumes of goods turnover, which in turn leads to an increase in revenues to the budgets of all levels. The purpose of the article is to analyze the investment state policy of development of sea ports of Ukraine and ways to increase their investment attractiveness. The article analyzes the investment state policy of development of ports of Ukraine. The basic plans of capital investments in the seaports that are part of the State Enterprise "Administration of Seaports of Ukraine" are determined, as well as the volume of dredging works carried out by the state enterprise is investigated. The analysis of volumes of capital investments of enterprises of types of economic activity, "Transport, warehousing, postal and courier activities" and "Telecommunications (telecommunication)", which includes water transport in general and shipping shipping, in particular, indicates insignificant amounts of funds, which is invested in the maritime port infrastructure. Therefore, the necessity of introducing maritime reform with the involvement of private investment is justified. The main investment projects implemented by private investors in the near future and those that are continuing are investigated. The changes proposed to be introduced into the Law of Ukraine "On Seaports" regarding the issue of returning financial resources to private port operators that they invest in the development of the port infrastructure and sources of compensation of these funds are considered. Further comprehensive theoretical and practical studies of improvement of the maritime restructuring processes are the implementation of the best world achievements in this area and the use of best domestic experience in the development of maritime infrastructure in the context of investment policies of the state, as the main agent of port infrastructure development and maritime transport in general. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2089 |
Appears in Collections: | Дяченко Олексій Петрович |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19 (1).pdf | 256,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.