DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1860
Назва: МОНІТОРІНГ СПОЖИВАННЯ М'ЯСНИХ НАПІВФАБРИКАТІВ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ТОРГІВЕЛЬНІЙ МЕРЕЖІ МІСТА ОДЕСИ
Автори: Мерліч В.Г.,Коренєва Ж.Б., Хімич М.С.
Теми: моніторінг, споживання, м'ясні напівфабрикати, м. Одеса
Дата публікації: 2019
Видавництво: Полтавська державна аграрна академія
Бібліографічний опис: Мерліч В.Г. Моніторінг споживання м'ясних напівфабрикатів, що реалізуються в торгівельній мережі міста Одеси / В.Г. Мерліч, Ж.Б. Коренева, М.С.Хімич // Сучасні проблеми біобезпеки в Україні: матер. II Всеукраїнської наук.-практ. Інтернет-конференції ( 18 - 19 квітня 2019 р. м. Полтава) / Полтавська державна аграрна академія. – Полтава, 2019. – С. 57-60.
Короткий огляд (реферат): Виробництво м’ясних напівфабрикатів представляє велику спеціалізовану галузь, що має перспективну програму розвитку як у нашій країні, так і за кордоном. Якість продукції, що випускається зараз, в порівнянні з продукцією, що вироблялася в 90-ті рр. значно підвищилася. Про це свідчить зростання рівня споживання заморожених напівфабрикатів навіть у невеликих містах і селах. Купівельний попит і виробництво напівфабрикатів високого ступеню готовності в охолодженому й замороженому вигляді дедалі зростає й випереджає розвиток ковбасного виробництва. Сьогодні майже у всіх країнах світу відмічається зростання споживання м’ясопродуктів, як у вигляді безпосередньо м’ясних продуктів, так і виробів, до складу яких, крім м’яса, входять субпродукти та різноманітні харчові добавки. Але в Україні є певна проблема у м’ясопереробній промисловості і ця проблема пов’язана з тим що в Україні є велика кількість м'ясоперебних підприємств різних форм власності, як середніх, так і дрібних, які постійно ведуть конкурентну боротьбу на ринку. Їх боротьба пов’язана з виробництвом напівфабрикатів, за рахунок збільшення асортименту нетрадиційних продуктів, рецептура яких дозволяє знижувати їх якість. [1-6]. Метою нашої роботи стало проведення моніторингу споживання м’ясних напівфабрикатів, які реалізуються в торгівельній мережі міста Одеси.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1860
Розташовується у зібраннях:Коренєва Жанна Борисівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коренева Ж.Б..pdf574,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.