DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1793
Назва: КОНСТРУКТИВНЕ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОЛІСНОГО РУШІЯ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЯКІСНИХ ПОКАЗНИКІВ ЙОГО КОЧЕННЯ
Інші назви: КОНСТРУКТИВНОЕ УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ КОЛЕСНОГО ДВИЖИТЕЛЯ С ЦЕЛЬЮ ПОВЫШЕНИЯ КАЧЕСТВЕННЫХ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ЕГО КАЧЕНИЯ
CONSTRUCTIVE IMPROVEMENT OF THE WHEEL MOVER WITH THE AIM OF IMPROVING THE QUALITATIVE INDICATORS OF ITS ROLLING
Автори: Петров Л.М. , Борисенко Т.М., Павлішин П.М. , Лисий О.В.
Петров Л.М. , Борисенко Т.М., Павлишин П.М. , Лысый О.В.
Petrov L.M, Borisenko T.M., Pavlishin P.M., Lisiy O.V.
Теми: деформація, напруження, прошарок, жорсткість, колісний рушій
деформация, напряжение, слой, жесткость, колесный движитель
deformation, stress, layer stiffness, wheel mover
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 629.114.2 Конструктивне вдосконалення колісного рушія з метою підвищення якісних показників його кочення / Л. М. Петров, Т. М. Борисенко, П. М. Павлішин, О. В. Лисий // Аграрний вісник Причорномор'я: зб. наук. пр. / ОДАУ. - Одеса, 2018. - Вип.90: Технічні науки. - С. 180-183.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто застосування диференціальних рівнянь до розробки методики розв’язання задач кочення колеса в умовах його зв’язку з прошарками опорної поверхні. Проведено математичний аналіз і отримано дані для описання кочення колісного рушія по опорній поверхні з різними фізичними властивостями при його експлуатації в різних умовах.
Рассмотрено применение дифференциальных уравнений к разработке методики решения задач качения колеса в условиях его связи с прослойками опорной поверхности. Проведен математический анализ и получены данные для описания качения колесного движителя по опорной поверхности с различными физическими свойствами при его эксплуатации в различных условиях.
The application of differential equations for the development of methods to solve problems of wheel rolling in connection with the bearing surface layers is considered. The mathematical analysis of the obtained data to describe the paddle wheels rolling on the supporting surface, with different properties for its use in different conditions, is carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1793
Розташовується у зібраннях:Петров Леонід Миколайович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петров.pdf511,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.