DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1770
Назва: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
Автори: Запша, Г.М., Белевят О.А.
Теми: маркетингові дослідження, ринок хлібобулочних виробів, соціально-економічний розвиток, сільські території
маркетинговые исследования, рынок хлебобулочных изделий, социально-экономическое развитие, сельские территории
Дата публікації: 2007
Видавництво: МИКОЛАЇВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Бібліографічний опис: УДК 631.1.027 Запша Г. М. Маркетингові дослідження ринку хлібобулочних виробів у контексті соціально-економічного розвитку сільських територій / Г. М. Запша, О.А. Белевят // Вісник аграрної науки Причорномор`я : наук. журнал / Миколаївський національний аграрний університет. - Миколаїв, 2007. - Вип. 3(42), Т.1. - С. 162-168.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується об'єктивний характер посилення уваги маркетинговому дослідженню ринку хлібобулочних виробів сільських територій. Наводяться методичні положення щодо вивчення стану та перспектив розвитку конкретних товарів аграрного сектора економіки.
В статье обоснован объективный характер усиления внимания маркетинговому исследованию рынка хлебобулочных изделий сельских территорий. Приведены методические положения относительно изучения состояния и перспектив развития конкретных товаров аграрного сектора экономики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1770
Розташовується у зібраннях:Запша Галина Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запша Г.М..pdf286,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.