DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1741
Назва: МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У ВИНОГРАДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Інші назви: Механизмы реализации организационной культуры в виноградарских предприятиях
Mechanisms for implementation the organizational culture in wine growing enterprises
Автори: Мельничук, О.І., Лопотан Л.В., Гінгін Л.П.
Теми: організаційна культура; організаційні цінності; ділова етика; персонал; механізм; виноградарство; підприємство; розвиток
организационная культура; организационные ценности; деловая этика; механизм; виноградарство; предприятие; развитие
organizational culture; organizational values; business ethics; personnel; mechanism; viticulture; enterprise; development
Дата публікації: 2016
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 657.471.66:65:012.32:634.8:061.5 Мельничук О. І. Механізми реалізації організаційної культури у виноградарських підприємствах / О. І. Мельничук, Л. В. Лопотан , Л.П. Гінгін// Аграрний вісник Причорномор`я: зб. наук. праць / ОДАУ. – Одеса: ТОВ ВМВ, 2016. - Вип. 82: Економічні науки. - С.61-69.
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано необхідність формування організаційної культури господарюючих суб'єктів на ринку продукції виноградарства. Визначено основні складові механізму реалізації організаційної культури у виноградарських підприємствах. Розроблено план заходів для забезпечення розвитку організаційної культури в ДП «ДГ«Таїровське» та обґрунтовано перспективи використання соціальних мереж з цією метою.
В статье обоснована необходимость формирования организационной культуры хозяйствующих субъектов на рынке продукции виноградарства. Определены основные составляющие механизма реализации организационной культуры в виноградарских предприятиях. Разработан план мероприятий для обеспечения развития организационной культуры в ГП «ОХ« Таировское» и обоснованы перспективы использования социальных сетей для этой цели.
The article substantiates the necessity of forming the organizational culture of economic entities in the wine market. The main components of the mechanism of organizational culture realization in the wine-growing enterprises are determined. A plan of measures was developed to ensure the development of organizational culture in SE "EF""Tairovske" and the prospects for using social networks for this purpose are grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1741
Розташовується у зібраннях:Мельничук Оксана Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf144,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.