Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1740
Title: | УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ В БІЗНЕС- СУБ'ЄКТАХ АГРАРНОГО СЕКТОРУ |
Other Titles: | Совершенствование организации учета в бизнес-субъектах аграрного сектора Improving the organization of accounting in business entities of the agricultural sector |
Authors: | Крюкова, І.О. Крюкова, И.А. Kryukova, I. Стоянова-Коваль, С.С. Stoyanova-Koval, S. |
Keywords: | організація обліку; функції обліку; маркетинговий аудит; соціальна відповідальність бізнесу; агроформування организация учета; функции учета; маркетинговый аудит; социальная ответственность бизнеса; агроформирования organization of accounting; accounting functions; marketing audit; social responsibility of business; agrarian formations |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Одеський державний аграрний університет |
Citation: | УДК 657.22(075) Крюкова І. О. Удосконалення організації обліку в бізнес-суб'єктах аграрного сектору / І. О. Крюкова, С. С. Стоянова-Коваль // Аграрний вісник Причорномор`я: зб. наук. праць / ОДАУ. – Одеса: ТОВ ВМВ, 2016. - Вип. 82: Економічні науки. - С. 49-61. |
Abstract: | Розглянуто поняття організації обліку, як комплексної системи, що включає внутрішній порядок ведення бухгалтерського обліку, з метою забезпечення користувачів інформацією, яка необхідна для прийняття управлінських рішень. Запропоновано удосконалити процес організації обліку на
підприємствах шляхом впровадження маркетингового аудиту. Обґрунтовано інноваційну діяльності організації облікової системи, як сукупність методів аналітичної обробки інформації розробки внутрішніх організаційних регламентів ведення обліку, що наразі сприятиме створенню належного обліково-інформаційного забезпечення для потреб менеджменту. Рассмотрены понятия организации учета, как комплексной системы, включающей внутренний порядок ведения бухгалтерского учета, с целью обеспечения пользователей информацией, необходимой для принятия управленческих решений. Предложено усовершенствовать процесс организации учета на предприятиях путем внедрения маркетингового аудита. Обосновано инновационную деятельность организации учетной системы, как совокупность методов аналитической обработки информации разработки внутренних организационных регламентов ведения учета, что способствует созданию надлежащего учетно-информационного обеспечения для потребностей менеджмента. The notions of the organization of accounting as an integrated system that includes the internal accounting procedure are considered, in order to provide users with the information necessary for making managerial decisions. It is proposed to improve the process of organization of accounting at enterprises by implementing marketing audit. The innovative activity of the organization of the accounting system is justified as a combination of methods for analytical processing of information for the development of internal organizational regulations for record keeping, which facilitates the creation of adequate accounting and information support for management needs. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1740 |
Appears in Collections: | Крюкова Ірина Олександрівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.