DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1733
Назва: НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ЗЕРНА В СВК «ДРУЖБА»
Інші назви: Направления развития системы управления маркетингом зерна в СПК «Дружба»
Drifts of grain marketing management system in ЛМС "Friendship"
Автори: Петренко, О.П.
Petrenko, O.
Радутна, О.В.
Radutna, O.
Теми: зерно, маркетинг, система управління, маркетингова дистрибуція, канали збуту, посередники, служба маркетингу
зерно, маркетинг, система управления, маркетинговая дистрибуция, каналы сбыта, посредники, служба маркетинга
grain, marketing, management system, marketing distribution, channels, intermediaries, service marketing
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК: 631.1.027:633.1 Петренко О. П. Напрямки розвитку системи управління маркетингом зерна в СВК "Дружба" / О. П. Петренко, О. В. Радутна // Аграрний вісник Причорномор`я: зб. наук. праць / ОДАУ. - Одеса, 2015. - Вип. 78-2: Економічні науки. - С. 125-135.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність та значення розвитку системи управління маркетингом зерна на підприємстві, як один з факторів збільшення ефективності господарювання. Досліджено сучасний стан маркетингу на підприємстві за період з 2012 по 2014 рік. Виявлено недоліки в управлінні маркетингом зерна та запропоновано напрямки розвитку системи управління маркетингом зерна в кооперативі.
Обоснована необходимость и значение развития системы управления маркетингом зерна на предприятии как одиного из факторов повышения эффективности хозяйствования. Исследовано современное состояние маркетинга на предприятии за период с 2013 по 2015 год. Выявлены недостатки в управлении маркетингом зерна и предложены направления развития системы управления маркетингом зерна в кооперативе.
The necessity and importance of the grain marketing management system at the enterprise as a factor in increasing the efficiency of management has been grounded. The current state of marketing in business for the period from 2012 to 2014 has been studied. Shortcomings in the grain marketing management have been revealed and drifts of grain marketing management system in the cooperative have been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1733
Розташовується у зібраннях:Петренко Ольга Павлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf968,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.