
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1280
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ МАРКЕТИНГОВИХ СЛУЖБ СУБ'ЄКТІВ АГРАРНОГО ВИРОБНИЦТВА |
Інші назви: | Особенности построения маркетинговой службы субъектов аграрного производства |
Автори: | Левіна-Костюк, М.О. Левина-Костюк, М.А. |
Теми: | Економіка агропідприємств організаційна структура, спеціалізація, управління маркетингом, інтегральні структури, неінтегральні структури организационная структура, специализация, управление маркетингом, интегральные структуры, неинтегральные структуры organizational structure, specialization, marketing management, integrated structure, not integrated structure. |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Сумський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Левіна-Костюк М.О. Особливості побудови маркетингових служб суб’єктів аграрного виробництва / М. О. Левіна-Костюк // Вісник / Сумський національний аграрний університет. – Суми, 2016. – № 12 (70) – С. 112-115. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено організаційні структури суб’єктів аграрного
виробництва приміської зони. Представлено особливості створення відділу
маркетингу в залежності від спеціалізації та економічної ефективності.
Запропоновано в перспективі надавати перевагу територіальному підходу
при створенні або реструктуризації відділу маркетингу суб’єктів аграрного
виробництва. Исследованы организационные структуры субъектов аграрного производства пригородной зоны. Представлены особенности создания отдела маркетинга в зависимости от специализации и экономической эффективности. Предложено в перспективе отдавать предпочтение территориальному подходу к созданию или реструктуризации отдела маркетинга субъектов аграрного производства Investigated the organizational structures of subjects of agricultural production of suburban area. Presented features of a marketing department, depending on the specialization and economic efficiency. Proposed in perspective to give a priority to territorial approach to creating or restructuring of the marketing department of subjects of agricultural production |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/1280 |
Розташовується у зібраннях: | Левіна-Костюк Марія Олександрівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Levina-Kostiuk_18_2016.PDF | 378,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.