DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1280
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ МАРКЕТИНГОВИХ СЛУЖБ СУБ'ЄКТІВ АГРАРНОГО ВИРОБНИЦТВА
Інші назви: Особенности построения маркетинговой службы субъектов аграрного производства
Автори: Левіна-Костюк, М.О.
Левина-Костюк, М.А.
Теми: Економіка агропідприємств
організаційна структура, спеціалізація, управління маркетингом, інтегральні структури, неінтегральні структури
организационная структура, специализация, управление маркетингом, интегральные структуры, неинтегральные структуры
organizational structure, specialization, marketing management, integrated structure, not integrated structure.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Сумський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Левіна-Костюк М.О. Особливості побудови маркетингових служб суб’єктів аграрного виробництва / М. О. Левіна-Костюк // Вісник / Сумський національний аграрний університет. – Суми, 2016. – № 12 (70) – С. 112-115.
Короткий огляд (реферат): Досліджено організаційні структури суб’єктів аграрного виробництва приміської зони. Представлено особливості створення відділу маркетингу в залежності від спеціалізації та економічної ефективності. Запропоновано в перспективі надавати перевагу територіальному підходу при створенні або реструктуризації відділу маркетингу суб’єктів аграрного виробництва.
Исследованы организационные структуры субъектов аграрного производства пригородной зоны. Представлены особенности создания отдела маркетинга в зависимости от специализации и экономической эффективности. Предложено в перспективе отдавать предпочтение территориальному подходу к созданию или реструктуризации отдела маркетинга субъектов аграрного производства
Investigated the organizational structures of subjects of agricultural production of suburban area. Presented features of a marketing department, depending on the specialization and economic efficiency. Proposed in perspective to give a priority to territorial approach to creating or restructuring of the marketing department of subjects of agricultural production
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1280
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_18_2016.PDF378,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.