DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевіна-Костюк, М.О.-
dc.contributor.authorЛевина-Костюк, М.А.-
dc.date.accessioned2017-04-06T11:04:41Z-
dc.date.available2017-04-06T11:04:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛевіна-Костюк М.О. Особливості побудови маркетингових служб суб’єктів аграрного виробництва / М. О. Левіна-Костюк // Вісник / Сумський національний аграрний університет. – Суми, 2016. – № 12 (70) – С. 112-115.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1280-
dc.description.abstractДосліджено організаційні структури суб’єктів аграрного виробництва приміської зони. Представлено особливості створення відділу маркетингу в залежності від спеціалізації та економічної ефективності. Запропоновано в перспективі надавати перевагу територіальному підходу при створенні або реструктуризації відділу маркетингу суб’єктів аграрного виробництва.ru
dc.description.abstractИсследованы организационные структуры субъектов аграрного производства пригородной зоны. Представлены особенности создания отдела маркетинга в зависимости от специализации и экономической эффективности. Предложено в перспективе отдавать предпочтение территориальному подходу к созданию или реструктуризации отдела маркетинга субъектов аграрного производстваru
dc.description.abstractInvestigated the organizational structures of subjects of agricultural production of suburban area. Presented features of a marketing department, depending on the specialization and economic efficiency. Proposed in perspective to give a priority to territorial approach to creating or restructuring of the marketing department of subjects of agricultural productionru
dc.language.isoukru
dc.publisherСумський національний аграрний університетru
dc.subjectЕкономіка агропідприємствru
dc.subjectорганізаційна структура, спеціалізація, управління маркетингом, інтегральні структури, неінтегральні структуриru
dc.subjectорганизационная структура, специализация, управление маркетингом, интегральные структуры, неинтегральные структурыru
dc.subjectorganizational structure, specialization, marketing management, integrated structure, not integrated structure.ru
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ МАРКЕТИНГОВИХ СЛУЖБ СУБ'ЄКТІВ АГРАРНОГО ВИРОБНИЦТВАru
dc.title.alternativeОсобенности построения маркетинговой службы субъектов аграрного производстваru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_18_2016.PDF378,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.