DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевіна, М.О.-
dc.date.accessioned2017-04-06T10:58:46Z-
dc.date.available2017-04-06T10:58:46Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУДК:631.115.6/.7(1-214):631.1.027 Левіна М.О. Теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю приміських сільськогосподарських підприємств / М.О. Левіна // Розвиток агропромислового виробництва та сільських територій України: проблеми та рішення: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 18-19 червня 2015 року). – Одеса: ОДАУ, 2015. – С. 51-53.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1277-
dc.description.abstractВ сучасних умовах ведення виробничо-господарської діяльності підприємствами приміської зони важливу роль у всебічному їх розвитку набуває управління маркетингом. В умовах вільної конкуренції продукція вітчизняних товаровиробників відчуває все більший тиск з боку закордонних товаровиробників, як на внутрішньому так і зовнішньому ринках. Метою статті є визначення основних аспектів управління маркетинговою діяльністю приміських сільськогосподарських підприємств.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherОдеський державний аграрний університетru
dc.subjectМаркетингru
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністю, приміські сільськогосподарські підприємстваru
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРИМІСЬКИХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_17_2015.PDF195,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.