DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLevina, M.-
dc.date.accessioned2017-04-06T08:48:27Z-
dc.date.available2017-04-06T08:48:27Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationLevina M. Features of marketing activity in suburban farms / M. Levina // Socio-economic Research Bulletin. – Odessa, 2011. – №41 Р.1.– Р.46-51ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1264-
dc.descriptionIn modern conditions, availability of high competition not only among domestic firms but also foreign, suburban area can be a source of revenue for market high quality, fresh, environmentally friendly agricultural products, especially labor-intensive crops and dairy cattle.ru
dc.description.abstractIn modern conditions, availability of high competition not only among domestic firms but also foreign, suburban area can be a source of revenue for market high quality, fresh, environmentally friendly agricultural products, especially labor-intensive crops and dairy cattle.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherSocio-economic Research Bulletinru
dc.subjectsuburban area; marketing; territorial location; labor-intensive cropsru
dc.titleFEATURES OF MARKETING ACTIVITY IN SUBURBAN FARMSru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_10_2011.pdf191,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.