DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/124
Title: МЕТОДИКА ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ - ЕФЕКТИВНА СКЛАДОВА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Other Titles: Методика тестового контроля знаний студентов - эффективная составляющая повышения уровня их профессиональной подготовки.
The metodology of students' knowledge test control is an effektive constituent of their professional training level improvement.
Authors: Сидоренко, О.П.
Сидоренко, А.П.
Sidorenko, O.
Keywords: Методика вищої освіти
методика, тест, контроль, рівень знань, професійна підготовка
методика, тест, контроль, уровень знаний, профессиональная подготовка
the metodology, test, control, the level of knowledge, professional training
Issue Date: 2010
Publisher: Аграрний вісник Причорномор'я: зб.наук.праць, №53
Citation: ББК Ч484.28-1; УДК 378:37.022 - 037.75.008.6 Сидоренко, О. П. Методика тестового контролю знань студентів - ефективна складова підвищення рівня їх професійної підготовки [Текст] / О. П. Сидоренко // Аграрний вісник Причорномор'я : збірник наукових праць. - Одеса : ОДАУ, 2010. - Вип.53 : Економічні науки. - С.280-286.
Abstract: Розглядається методика тестового контролю знань студентів у його електронному варіанті. Аналізуються позитивні аспекти і проблемні моменти застосування тестів у навчальному процесі. Вказані шляхи підвищення об'єктивності оцінювання знань студентів.
Рассматривается методика тестового контроля знаний студентов в его электронном варианте. Анализируются позитивные аспекты и проблемные моменты использования тестов в учебном процессе. Указанные пути повышения объективности оценивания знаний студентов.
The method of students' knowledge test control is considered in its e-mail variant. The positive aspects and problematic moments of usage of the tests in the process of studyng are analysed. The ways of improvement of the objektive students' knowledge evaluation are pointed out.
Description: The method of students' knowledge test control is considered in its e-mail variant. The positive aspects and problematic moments of usage of the tests in the process of studyng are analysed. The ways of improvement of the objektive students' knowledge evaluation are pointed out.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/124
Appears in Collections:Сидоренко Олексій Павлович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sidorenk.pdf208,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.