DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisor-
dc.contributor.authorКозуб, Н.М.-
dc.contributor.authorКозуб, Н.Н.-
dc.contributor.authorKozub, N.-
dc.date.accessioned2016-06-01T07:22:38Z-
dc.date.available2016-06-01T07:22:38Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationУДК 631.14.633.1, ББК У9(2)320-210.2,ОГАУ,ОДАУ Козуб, Н. М. Маркетинг і екологія: особливості і перспективи [Текст] / Н. М. Козуб // Аграрний вісник Причорномор'я : Збірник наукових праць. - Одеса : ОДАУ, 2009. - Вип.49 : Економічні науки. - С.75-80.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1029-
dc.descriptionThe general specialties of marketing and ecology forming was recognize by author. Also, the attention is emphasizing on the active role of human in this process. The conditions of forming of ecologization model in agricultural production, which substantial improve the nature condition and health of nation in future have been examined.ru
dc.description.abstractУ статті відмічені спільні особливості формування маркетингу і екології, звертається увага на активну роль людини в цьому процесі. Розглядаються умови формування моделі екологізації сільськогосподарського виробництва, що суттєво покращить стан природи і здоров’я нації.ru
dc.description.abstractВ статье отмечены общие особенности формирования маркетинга и экологии, обращается внимание на активную роль человека в этом процессе. Рассматриваются условия формирования модели экологизации сельскохозяйственного производства, что существенно улучшит состояние природы и здоровье нации.ru
dc.description.abstractThe general specialties of marketing and ecology forming was recognize by author. Also, the attention is emphasizing on the active role of human in this process. The conditions of forming of ecologization model in agricultural production, which substantial improve the nature condition and health of nation in future have been examined.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherАграрний вісник Причорномор’яru
dc.subjectЕкономікаru
dc.subjectмаркетинг, екологія, сільськогосподарське виробництво, екологічна продукція, аналіз, ринок, ціниru
dc.subjectмаркетинг, экология, сельскохозяйственное производство, экологическая продукция, анализ, рынок, ценыru
dc.subjectmarketing, ecology, agricultural production, ecological products, analysis, market, pricesru
dc.titleМАРКЕТИНГ І ЕКОЛОГІЯ: ОСОБЛИВОСТІ І ПЕРСПЕКТИВИru
dc.title.alternativeМаркетинг и экология: особенности и перспективыru
dc.title.alternativeThe marketing ecology: the specialties and perspectivesru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozub N.M..pdf153,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.