DSpace logo

Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 14 (час пошуку: 0.0 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЇЇ СКЛАДОВІ ТА ФУНКЦІЇМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2011Світовий досвід управління ринком продукції спиртової галузіМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2016УПРАВЛІНСЬКА ПРАЦЯ ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ЇЇ ОРГАНІЗАЦІЇ В АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2014Особливості формування системи управління збутом на підприємствіМельничук, О.І.
2010ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІМельничук, О.І.; Melnychuk, O.
2011ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2011РОЛЬ ПРОДУКЦІЇ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ В ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ АПКМельничук, О.І.
2013ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2014РОЗВИТОК АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО РИНКУ УКРАЇНИ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2012Проблеми та перспективи розвитку спиртової галузі України в контексті виробництва біопаливаМельничук, О.І.; Melnychuk, О.