DSpace logo

Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7 (час пошуку: 0.0 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЇЇ СКЛАДОВІ ТА ФУНКЦІЇМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2016УПРАВЛІНСЬКА ПРАЦЯ ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ЇЇ ОРГАНІЗАЦІЇ В АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2007ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ АПК ВІННИЧЧИНИ НА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАСАДАХМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2009ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ЦУКРОВИХ БУРЯКІВ В АГРАРНИХ ФОРМУВАННЯХ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2011ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2013ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2014ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМИ ЇЇ УДОСКОНАЛЕННЯМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.