DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1312
Назва: ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМИ ЇЇ УДОСКОНАЛЕННЯ
Інші назви: СБЫТОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННОГО ПРЕДПРИЯТИЯ И НАПРАВЛЕНИЯ ЕЕ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ
MARKETING ACTIVITY OF AGRICULTURAL ENTERPRISES AND DIRECTIONS FOR ITS IMPROVEMENT
Автори: Мельничук, О.І.
Мельничук, О.И.
Melnychuk, O.
Теми: Економіка агропідприємств
розподіл, реалізація, ринок, канали реалізація, сільське господарство, аграрне підприємство, попит, пропозиція, ціна, споживач, виробник, посередник.
распределение, реализация, рынок, каналы реализация, сельское хозяйство, аграрное предприятие, спрос, предложение, цена, потребитель, производитель, посредник
distribution, sale, market, distribution channels, agriculture, agricultural enterprises, demand, supply, price, the consumer, the manufacturer, agent (intermediator)
Дата публікації: 2014
Видавництво: Азимут наукових досліджень: економіка і управління
Бібліографічний опис: УДК: 631.155.2:658.8 1. Мельничук О.І. Збутова діяльність сільськогосподарського підприємства та напрямки її удосконалення / О.І. Мельничук // Азимут наукових досліджень: економіка і управління. - Тольятті, 2014. - №1 (6). – С. 76-79.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено процес організації управління збутовою діяльністю конкретного сільськогосподарського підприємства; проаналізовано основні канали розподілу його продукції; розглянуто їх переваги та недоліки; виявлено проблеми реалізації сільськогосподарської продукції та розроблено можливі шляхи їх вирішення
В статье исследован процесс организации управления сбытовой деятельностю конкретного сельскохозяйственного предприятия; проанализированы основные каналы распределения его продукции, рассмотрены их преимущества и недостатки; выявлены проблемы реализации сельскохозяйственной продукции и разработаны возможные пути их решения
The article runs the process of organizing the management sales on the particular agricultural enterprise; the main distribution channels of its products had been anylised by author; was considered both - advantages and disadvantages; the problems of agricultural products was identified and possible solutions developed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1312
Розташовується у зібраннях:Мельничук Оксана Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnychuk_O_I_2014_2_Toljatti_3butova dijalnist sg pidpr.pdf306,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.