DSpace logo

Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-18 зі 18 (час пошуку: 0.0 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2014РОЗВИТОК АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО РИНКУ УКРАЇНИ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2012Проблеми та перспективи розвитку спиртової галузі України в контексті виробництва біопаливаМельничук, О.І.; Melnychuk, О.
2013Особливості маркетингової діяльності аграрних підприємствМельничук, О.І.
2012ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО РИНКУМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.
2012ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2014ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМИ ЇЇ УДОСКОНАЛЕННЯМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2018ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНО- ПРОДУКТОВИХ СТРАТЕГІЙ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВМельничук О.І., Лопотан Л.В., Гінгін Л.П.