DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапша Г. М., Пинтя А. В.-
dc.contributor.authorZapsha H., Pintya A.-
dc.date.accessioned2025-08-06T09:56:05Z-
dc.date.available2025-08-06T09:56:05Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationУДК 004.382.3;005.3;164;339.178.4;339.138 Запша Г. М., Пинтя А. В. Цифрові інструменти в маркетинг-орієнтованому управлінні логістичною діяльністю бізнес-структур. Економічний вісник Причорномор'я. Одеса : ОДАУ, 2025. Вип. 7. С. 53-65.uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.37000/ebbsl.2025.07.04-
dc.identifier.urihttp://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5351-
dc.descriptionRelevance. In the context of a rapidly changing market environment, supply chain instability, and growing demands for service quality and responsiveness, enterprises must implement innovative digital solutions that enable them to quickly respond to external challenges and ensure effective management of logistics processes. Purpose of the Research. The purpose of this study is to evaluate and select relevant digital tools for managing the logistics activities of business structures, taking into account the specifics of their use in a marketing-oriented market environment to ensure the adaptability of logistics systems to its requirements. Methods. During the research process, methods of analysis and synthesis were applied to generalize the theoretical foundations of logistics management in a marketing-oriented market environment. Statistical data analysis allowed for the collection of empirical data on capital investments in the field of logistics activities.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми. В умовах швидкозмінного ринкового середовища, нестабільності постачань, зростаючих вимог до якості та оперативності обслуговування, бізнес-структури мають впроваджувати інноваційні цифрові рішення, що дозволяють швидко реагувати на зовнішні виклики та забезпечувати ефективне управління логістичними процесами. Метою дослідження є оцінювання і вибір релевантних цифрових інструментів в управлінні логістичною діяльністю бізнес-структур з урахуванням особливостей їх використання в умовах ринку маркетингової орієнтації для забезпечення адаптивності логістичних систем до його вимог. Методи дослідження. У процесі дослідження використано методи аналізу та синтезу для узагальнення теоретичних основ управління логістичною діяльністю в умовах ринку маркетингової орієнтації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський державний аграрний університетuk_UA
dc.subjectлогістика, управління логістичною діяльністю, маркетинг, маркетинг-орієнтовне управління бізнесом, цифрові інструменти, ринкові трансформаціїuk_UA
dc.subjectlogistics, logistics management, marketing, marketing-oriented management, digital tools, market transformationsuk_UA
dc.titleЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ В МАРКЕТИНГ-ОРІЄНТОВАНОМУ УПРАВЛІННІ ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ БІЗНЕС-СТРУКТУРuk_UA
dc.title.alternativeDIGITAL TOOLS IN MARKETING-ORIENTED MANAGEMENT OF LOGISTICS ACTIVITIES OF BUSINESS STRUCTURESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Запша Галина Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запша Г. М., Пинтя А. В..pdf2,67 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.