
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5348
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гнатьєва Т. М., Замлінська О. В. | - |
dc.contributor.author | Hnatieva T., Zamlynska O. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-06T09:32:50Z | - |
dc.date.available | 2025-08-06T09:32:50Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | УДК 37:331.5:657:004 Гнатьєва Т. М., Замлінська О. В. Роль сучасних обліково-аналітичних та репутаційних інструментів у формуванні компетенцій фахівця облікової індустрії. Економічний вісник Причорномор'я. Одеса : ОДАУ, 2025. Вип. 7. С.3-23. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.37000/ebbsl.2025.07.01 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5348 | - |
dc.description | Relevance. The sustainable functioning and development of modern companies is impossible without the trust of the public and other stakeholders. One of the key factors in building such trust is the integrity and transparency of financial reporting practices. Accounting, as the foundation of financial information, plays a crucial role in substantiating managerial decisions and shaping the reputation of organizations. However, despite the significance of the accounting profession, it is often perceived as monotonous and uninteresting, especially among higher education students. This perception can reduce motivation for learning, negatively affect future career expectations, and lower engagement in professional training. Purpose of the study. The study aims to analyze the relationship between students’ perception of the accounting profession, their educational motivation, and vision of their future careers. It also seeks to develop analytical tools for evaluating accountants' reputational content and propose measures to counter reputational risks using both qualitative and quantitative indicators. | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність. Стійке функціонування та розвиток сучасних компаній неможливі без довіри з боку громадськості та інших стейкхолдерів. Одним із ключових чинників формування такої довіри є доброчесність та прозорість практик фінансової звітності. Бухгалтерський облік, як основа фінансової інформації, виконує важливу роль у забезпеченні обґрунтованості управлінських рішень і формуванні репутації організацій. Водночас, попри важливість професії бухгалтера, вона часто сприймається як монотонна та нецікава, особливо серед здобувачів вищої освіти. Таке сприйняття може знижувати мотивацію до навчання й негативно впливати на кар’єрні очікування майбутніх фахівців, а також на рівень залученості у фахову підготовку. Метою даного дослідження є аналіз взаємозв’язку між сприйняттям здобувачами професії бухгалтера, їхньою навчальною мотивацією та баченням майбутньої кар’єри, формування аналітичних інструментів репутаційного контенту бухгалтера, та заходів з протидії репутаційним ризикам з виділенням якісних і кількісних показників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський державний аграрний університет | uk_UA |
dc.subject | бухгалтерський облік, аналіз, моделі структурних рівнянь, бухгалтерська професія, репутація, бухгалтерська освіта, аналітичні інструменти репутаційного контенту, цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | accounting, analysis, structural equation modeling, accounting profession, reputation, accounting education, analytical tools for reputational content, digital technologies | uk_UA |
dc.title | РОЛЬ СУЧАСНИХ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНИХ ТА РЕПУТАЦІЙНИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНЦІЙ ФАХІВЦЯ ОБЛІКОВОЇ ІНДУСТРІЇ | uk_UA |
dc.title.alternative | THE ROLE OF MODERN ACCOUNTING, ANALYTICAL AND REPUTATIONAL TOOLS IN THE FORMATION OF THE COMPETENCIES OF A SPECIALIST IN THE ACCOUNTING INDUSTRY | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Гнатьєва Тетяна Миколаївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 484,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.