DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук О. І., Телічко Н. А., Сухенко С. А., Кравцов В.-
dc.contributor.authorMelnychuk O., Telichko N., Sukhenko S., Kravtsov V.-
dc.date.accessioned2025-08-06T09:06:43Z-
dc.date.available2025-08-06T09:06:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУДК: 658.8:338.43:504 Мельничук О. І., Телічко Н. А., Сухенко С. А., Кравцов В. Маркетингове забезпечення безвідходного виробництва сільськогосподарської продукції в аграрних підприємствах. Економічний вісник Причорномор'я. Одеса : ОДАУ, 2024. Вип. 6. С. 78-93.uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.37000/ebbsl.2024.06.07-
dc.identifier.urihttp://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5344-
dc.descriptionThe purpose of this article is to summarize scientific approaches to defining the essence of the "marketing support" concept and to substantiate the theoretical foundations and practical aspects of marketing support for waste-free agricultural production in agrarian enterprises. The scientific novelty lies in identifying two approaches to interpreting the concept of "marketing support." The first approach, which focuses on creating the necessary conditions for implementing certain activities, defines marketing support as a set of measures aimed at establishing these conditions through the application of marketing concepts as a business philosophy and its tools to ensure the successful implementation of a particular activity. In other words, marketing facilitates business success. The second approach is based on the necessity of creating suitable conditions for marketing itself as a distinct activity or a management function. This involves defining a set of actions or measures that should primarily be implemented by managers while engaging marketers to better understand their needs. The main components and strategic priorities of marketing support for waste-free agricultural production in agrarian enterprises are identified, along with the goals it aims to achieve.uk_UA
dc.description.abstractВ статті здійснено узагальнення наукових підходів до трактування сутності категорії «маркетингове забезпечення»; обґрунтовано теоретичні засади і прикладні аспекти маркетингового забезпечення безвідходного виробництва сільськогосподарської продукції в аграрних підприємствах та визначено основні його стратегічні пріоритети. Запропоновано два підходи до трактування поняття «маркетингове забезпечення». В основі першого підходу, який передбачає створення певних умов, для здійснення чого-небудь, закладено визначення маркетингового забезпечення як сукупності заходів щодо створення умов, через використання положень концепції маркетингу, як філософії бізнесу, та її інструментів, для успішної реалізації якогось виду діяльності, тобто, маркетинг забезпечує успіх підприємству. Другий підхід базується на необхідності створення відповідних умов для можливості реалізації саме маркетингу, як окремого виду діяльності або як функції управління, і тут варто виокремити певний комплекс дій чи заходів, які слід втілювати в життя переважно керівникам та залучати до цього процесу маркетологів, щоб краще розуміти їхні потреби. Визначено основні складові маркетингового забезпечення безвідходного виробництва сільськогосподарської продукції в аграрних підприємствах та цілі, досягненню яких воно сприятиме.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський державний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетинг, ринок, аграрне підприємство, управління, маркетингові інструменти, ціль, стратегія, прибуток, ефективність, безвідходне виробництво, сільськогосподарська продукціяuk_UA
dc.subjectmarketing, market, agrarian enterprise, management, marketing tools, objectives, strategy, profit, efficiency, waste-free production, agricultural productsuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗВІДХОДНОГО ВИРОБНИЦТВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ В АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХuk_UA
dc.title.alternativeSTRATEGIC PRIORITIES OF MARKETING SUPPORT FOR WASTE-FREE AGRICULTURAL PRODUCTION IN AGRARIAN ENTERPRISESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Мельничук Оксана Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf389,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.