DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапша Г. М., Смирнова Н. В., Фомін Д. І., Заблоцький А. О.-
dc.contributor.authorZapsha H., Smyrnova N., Fomin D., Zablotskyi A.-
dc.date.accessioned2024-11-04T11:56:14Z-
dc.date.available2024-11-04T11:56:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУДК 658:657.334.5 Запша Г. М., Смирнова Н. В., Фомін Д. І., Заблоцький А. О. Методика оцінки ефективності логістичного менеджменту підприємства. Economic Bulletin of the Black Sea Littoral. 2024, Issue 5. С. 50-62.uk_UA
dc.identifier.uriDOI: https://doi.org/10.37000/ebbsl.2024.05.04-
dc.identifier.urihttp://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4946-
dc.descriptionWith effective logistics management in place, any organization can improve operational performance, increase customer satisfaction, and contribute to sustainable growth and success in a dynamic logistics market. On the basis of the conducted studies of existing developments and methods, it is considered necessary to focus attention on solving a number of practical issues regarding simplification and a more detailed study of the efficiency of the enterprise's logistics management, which are relevant for ensuring their stabilization and economic growth. The purpose of the article is to determine a set of indicators for evaluating the efficiency of the enterprise's logistics management and to detail the methodology of their calculation.uk_UA
dc.description.abstractНа основі здійсненого критичного аналізу навчально-наукових робіт щодо методик оцінки ефективності логістичного менеджменту на рівні підприємства визначено набір показників оцінки ефективності логістичного менеджменту підприємства та уточнено методики їх розрахунку. Основними показниками ефективності логістичного менеджменту підприємства пропонується вважати: вчасність доставки, точність замовлення, час циклу виконання замовлення, коефіцієнт оборотності запасів, час обороту запасів, днів, вартість транспортування 1 т вантажу, собівартість 1 т-км, задоволеність клієнтів, рентабельність логістичної діяльності. Дані показники дають уявлення про ефективність процесів, використання ресурсів, управління витратами та задоволеність клієнтів у ланцюгу постачання підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський державний аграрний університетuk_UA
dc.subjectлогістичний менеджмент, ефективність, оборотність, вартість транспортування, задоволеність клієнтів, рентабельністьuk_UA
dc.subjectlogistics management, logistics activity, logistics services, efficiency, turnover, cost of transportation, customer satisfaction, profitabilityuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeMETHODOLOGY FOR EVALUATING THE EFFICIENCY OF THE ENTERPRISE'S LOGISTICS MANAGEMENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Запша Галина Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf433,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.