DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4608
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПунченко О. Пунченко Н.-
dc.contributor.authorPunchenko O., Punchenko N.-
dc.date.accessioned2024-06-05T11:57:47Z-
dc.date.available2024-06-05T11:57:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationУДК 1161.201.5:378«1950/2020» Пунченко О. Пунченко Н. Екзистенційна доля вищої освіти (1950 рр. ХХ століття – 2020 рр. ХХІ століття). Humanities Studies. 2023. Вип. 16(93). С. 136-138.uk_UA
dc.identifier.uriDOI https://doi.org/10.32782/hst-2023-16-93-14-
dc.identifier.urihttp://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4608-
dc.descriptionModern higher education in Ukraine is, as many researchers of this social phenomenon note, in a legal state that was brought about not only by objective conditions (Covid-19, Russian military aggression), but also by the negative activity of the subjective factor. There are many positive theoretical developments for overcoming the crisis, but they are practically not taken into account. In order to give an objective assessment of the current state of education, it is not enough to evaluate it momentarily and build a positive picture of its future, but it is necessary to move forward, constantly looking back. From this point of view, for the comparative analysis proposed by E. Toffler, it is necessary to measure social phenomena over a relatively long period of time. We applied a period of 70 years of development to education and discovered a nonlinear, even spasmodic, nature of its development. Recessions, stagnation, crises, and today both recession and stagflation (these are economic categories) find their explanation in the characteristics of the modern stage of education.uk_UA
dc.description.abstractСучасна вища освіта України знаходиться, як зазначають багато дослідників цього соціального феномену, у критичному стані, до якого призвели не лише об’єктивні умови (Covid-19, військова агресія Росії), а й негативна діяльність суб’єктивного чинника. Позитивних теоретичних напрацювань щодо виходу із кризи багато, але вони практично не враховуються. Мета статті: розкрити роль об’єктивних умов та суб’єктивного фактора в освіті, що спирається на метод проб та помилок, що призводило цю реальність до негативних наслідків – спаду, застою, криз та інших негативних форм та відзначено можливості подолання цих негативів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherHumanities Studiesuk_UA
dc.subjectосвіта, об’єктивні умови, суб’єктивний фактор, спад, застій, криза, рецесія, стагфляціяuk_UA
dc.subjecteducation, objective conditions, subjective factor, recession, stagnation, crisis, recession, stagflationuk_UA
dc.titleЕКЗИСТЕНЦІЙНА ДОЛЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ (1950 РР. ХХ СТОЛІТТЯ – 2020 РР. ХХІ СТОЛІТТЯ)uk_UA
dc.title.alternativeTHE EXISTENTIAL FATE OF HIGHER EDUCATION (1950S. XX CENTURY – 2020S. XXI CENTURY)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Пунченко Наталія Олегівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf311,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.