
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4510
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Губіна Г. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-29T12:55:28Z | - |
dc.date.available | 2024-04-29T12:55:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | УДК 342.951 Губіна Г. Л. Міністерство охорони здоров’я України, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів і сільськогосподарська продукція Екологічне право. 2023. Вип. 1–2. С. 7-10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | DOI https://doi.org/10.37687/2413-7189.2023.1-2.1 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4510 | - |
dc.description | Ukraine was, is and will continue to be considered an agrarian state under any conditions. It is clear that it also requires an appropriate national legislative framework, which will take into account all the trends and requirements of the present, and will be unified in its content. The article deals with current problems. First of all, the definition of the concept of «agricultural products» in domestic legislation, requirements for its quality, because Ukraine received the status of «candidate for EU membership», as well as cooperation with Asian countries. In addition, it may be necessary to make appropriate changes in our legislation, but for it, we need to understand the existing situation, see the «white spots». An attempt is still being made to connect the concept of «agricultural products» with the following terms: «food products», «organic products» in a logical sequence. | uk_UA |
dc.description.abstract | Україна була, є і буде надалі розглядатися як аграрна держава при будь-яких умовах. Зрозуміло, що для цього потрібна також відповідна національна законодавча база, що буде враховувати всі тенденції та вимоги сучасності, буде єдиною у своєму змісті. У статті розглядаються актуальні для сьогоденності проблеми. Перш за все, визначення у вітчизняному законодавстві поняття «сільськогосподарська продукція», вимоги до її якості, бо Україна отримала статус «кандидата в члени ЄС», а також співпраця з азіатськими країнами. І відповідні зміни можливо необхідно буде робити в нашому законодавстві, але для цього потрібно розуміти існуючий стан, бачити «білі плями». Ще здійснюється спроба пов’язати у логічну послідовність поняття «сільськогосподарська продукція» з наступними термінами: «харчові продукти», «органічна продукція». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інститут держави і права ім. В.М. Корецького Національної академії наук України | uk_UA |
dc.subject | Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту спожива- чів, Кабінет Міністрів України, Міністерство охорони здоров’я України, сільськогосподарська продукція, цен- тральні органи виконавчої влади | uk_UA |
dc.subject | the State Service of Ukraine on Food Safety and Consumer Protection, Cabinet of Ministers of Ukraine, the Ministry of Health of Ukraine, agricultural products, central bodies of executive power | uk_UA |
dc.title | МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ І СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ПРОДУКЦІЯ | uk_UA |
dc.title.alternative | MINISTRY OF HEALTH OF UKRAINE, STATE SERVICE OF UKRAINE ON FOOD SAFETY AND CONSUMER PROTECTION AND AGRICULTURAL PRODUCTS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Губіна Ганна Леонідівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.