Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3657
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зорунько В. І., Бондар Л. П. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-03T11:38:48Z | - |
dc.date.available | 2023-03-03T11:38:48Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | УДК 712.24:502.5 Зорунько В. І., Бондар Л. П. Відтворення і збереження агроландшафтів у сучасних умовах господарювання. Актуальні аспекти розвитку науки і освіти: мат-ли ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. наук.-педагог. працівників та молодих науковців (Одеса, 08-9 грудня 2022 р.) / ОДАУ. Одеса, 2022. C. 499-502. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3657 | - |
dc.description.abstract | Використання земель та їх охорона - головне соціально-економічне та екологічне завдання сучасного суспільства, найважливіша передумова національної безпеки держави. Особливо ця проблема є актуальною для України, оскільки її земельні ресурси зазнають надзвичайно великих антропогенних навантажень і деградують досить високими темпами. У XVII - XX століттях бурхливий розвиток промисловості та розширення площ для землеробства особливо вплинув на стан природних ландшафтів нашої країни, порушив їх нестійку динамічну рівновагу, спричинив розбалансування функцій саморегуляції, самоочищення та самовідновлення, що стало причиною інтенсифікації деструктивних процесів і посушливих явищ. | ru |
dc.language.iso | uk | ru |
dc.publisher | Одеський державний аграрний університет | ru |
dc.subject | відтворення, збереження, агроландшафти, господарювання | ru |
dc.title | ВІДТВОРЕННЯ І ЗБЕРЕЖЕННЯ АГРОЛАНДШАФТІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ | ru |
dc.type | Article | ru |
Appears in Collections: | Зорунько Віктор Іванович |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Зорунько,Бондар_тези..pdf | 239,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.