DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3583
Назва: РЕКЛАМА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Автори: Казанджі А.В., Єксар М.М.
Теми: реклама, соціальна мережа, інтернет-комунікація, цільова аудиторія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 339.137 Казанджі А. В. Реклама в соціальних мережах / А.В. Казанджі, М.М. Єксар // Актуальні аспекти розвитку науки і освіти: тези доп. І Міжнар. наук.-практ. конф. НПП та молодих науковців (м. Одеса, 13-14 квітня 2021 р.) / ОДАУ. - С. 415-417.
Короткий огляд (реферат): Однією з головних тенденцій розвитку Інтернету за останні роки є стрімке зростання популярності соціальних мереж. Активне поширення Інтернету привело до того, що користувачі соціальних мереж почали не лише спілкуватися між собою, але й використовувати їх можливості для пошуку інформації про продукт та обміну думками про нього. Компанії, у свою чергу, не мають необхідності самостійно залучати споживачів до обговорення своєї продукції і проводити опитування для визначення їхньої думки, а досить лише прислухатися до того, про що їх клієнти вже говорять на сторінках соціальних мереж і своєчасно реагувати на інформацію. Соціальні мережі надають можливість безпосередньо спілкуватися зі своїми потенційними клієнтами, здійснювати клієнтську підтримку і підтримувати зворотний зв'язок. У роботі розглянуто сутність та роль соціальних мереж як одного з найефективніших засобів комунікацій в рекламному менеджменті. Проаналізовано кількість користувачів Інтернету в Україні. Наведено класифікацію соціальних мереж в залежності від їх ролі в комунікаціях. Сформовано переваги реклами в соціальних мережах для представників бізнесу та споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3583
Розташовується у зібраннях:Казанджі Альона Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Казанджі.pdf592,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.