Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2905
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Роша Л. Г. | - |
dc.contributor.author | Rosha L. | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-08T10:01:52Z | - |
dc.date.available | 2021-04-08T10:01:52Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | УДК 614.23+001.9 Роша Л. Г. Реалізація освітніх цілей у викладанні дисципліни "Патоморфологія" у вищих навчальних закладах України / Л. Г. Роша // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2018. - Т. 18, Вип. 4. - С. 115-121. | ru |
dc.identifier.other | DOI:10.31718/2077-1096.18.4.115 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2905 | - |
dc.description.abstract | Адекватна освіта в медичній галузі не менш важлива, ніж економічна та адміністративно-правова складова реформ. Практика викладання патоморфології та біопсійно-секційного курсу на кафедрі патоморфології доводить, що інтеграція між дисциплінами розвинена слабко через відсутність чітких наскрізних навчальних програм. Проблема міждисциплінарної інтеграції виростає із проблем вертикальної інтеграції. Злиття матеріально-технічних і кадрових ресурсів вузів та патологоанатомічної служби дозволяє ліквідувати розрив між теорією і практикою, здійснювати підготовку кадрів вищої кваліфікації через первинну спеціалізацію, інтернатуру, ординатуру та аспірантуру. Така взаємодія дозволить забезпечити викладання патоморфлогії на високому навчально-методичному рівні, створити умови для прищеплення студентам практичних навичок. При розробці наскрізної програми мають враховуватись застосування різних форми та методів навчальної роботи. | ru |
dc.description.abstract | Адекватное образование в медицинской отрасли не менее важно, чем экономическая и административно-правовая составляющая реформ. Практика преподавания патоморфологии и секционно-биопсийного курса на кафедре патоморфологии доказывает слабо развитую интеграцию между дисциплинами благодаря отсутствию четких сквозных учебных программ. Проблема междисциплинарной интеграции возрастает по проблемам вертикальной интеграции. Слияние материально-технических и кадровых ресурсов вузов и патологоанатомической службы позволяет ликвидировать разрыв между теорией и практикой, осуществлять подготовку кадров высшей квалификации через первичную специализацию, интернатуру, ординатуру и аспирантуру. Такое взаимодействие позволит обеспечить преподавание патоморфологии на высоком учебно-методическом уровне, создать условия для привития студентам практических навыков. При разработке сквозной программы должны учитываться применения различных формах и методах учебной работы. | ru |
dc.description.abstract | Higher medical education should provide high-quality training for students and become an important component of reforming the health care. The purpose of the higher education reforms is to establish the unified criteria, methodology and control systems, as well as to promote mutual recognition of higher education diplomas and students’ mobility. The practice of teaching pathomorphology and biopsy sectional course at the department of pathological anatomy proves that there is poorly developed integration between disciplines due to the lack of clear prevailing curricula. The merging of the material and technical resources and staff resources of the universities and the pathoanatomical service will increase the level of teaching work and will ensure objectivity in assessing the students’ practical skills. The close interaction between the department of pathological anatomy and medical institutions can contribute to eliminate the gap between theory and practice, to carry out training of highly skilled personnel through primary specialization, internship, residency and postgraduate study. | ru |
dc.language.iso | uk | ru |
dc.publisher | Актуальні проблеми сучасної медицини | ru |
dc.subject | патоморфологія, викладання, трансдисциплінарний підхід | ru |
dc.subject | патоморфология, преподавание, трансдисциплинарных подход | ru |
dc.subject | pathomorphology, teaching, transdisciplinary approach | ru |
dc.title | РЕАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНІХ ЦІЛЕЙ У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ПАТОМОРФОЛОГІЯ» У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ | ru |
dc.title.alternative | РЕАЛИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ЦЕЛЕЙ В ПРЕПОДАВАНИИ ДИСЦИПЛИНЫ «ПАТОМОРФОЛОГИЯ» В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ УКРАИНЫ | ru |
dc.title.alternative | IMPLEMENTATION OF EDUCATIONAL OBJECTIVES IN TEACHING PATHOMORPHOLOGY IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS OF UKRAINE | ru |
dc.type | Article | ru |
Розташовується у зібраннях: | Роша Лариса Григорівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
apsm_2018_18_4_23.pdf | 356,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.