DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалецька І. В.-
dc.contributor.authorМалецкая И. В.-
dc.contributor.authorMalecka I.-
dc.date.accessioned2021-03-30T10:38:35Z-
dc.date.available2021-03-30T10:38:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУДК 377 : 372.881.111.1 Малецька І. В. Формування креативних якостей студентів-філологів під час наукової роботи / І.В. Малецька // Традиції та новації у вищий архітектурно-художній освіті: зб.наук.праць. – Х., 2015. – № 4. – С. 158–164.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2838-
dc.description.abstractметою формування креативних якостей у студентів-філологів було розроблено і апробовано відповідний комплекс методичних впливів. Узагальнені методичні рекомендації щодо розвитку креативних якостей студентів-словесників під час наукової роботи. Наведені конкретні приклади формування художньо-творчих умінь майбутніх філологів під час провадження і оформлення результатів досліджень студентами. Описані наступні форми наукової роботи: предметні гуртки, проблемні гуртки, проблемні студентські лабораторії, участь у наукових і науково-практичних конференціях, участь в університетських та всеукраїнських конкурсах, робота в товаристві «Айсек», наукові семінари на кафедрах, участь студентів у круглих столах. Наводяться шляхи вдосконалення курсу лінгвокраїнознавства як такого, що вирішує цілу низку завдань, в тому числі головну філологічну – адекватного розуміння тексту. Запропоновано введення факультативу «Країнознавство».ru
dc.description.abstractВ целях формирования креативных качеств у студентов-филологов был разработан и апробирован соответствующий комплекс методических воздействий. Обобщены методические рекомендации по развитию креативных качеств у студентов-словесников во время научной работы. Приведены конкретные примеры формирования художественно-творческих умений будущих филологов при осуществлении и оформлении результатов исследований студентами. Описаны следующие формы научной работы: предметные кружки, проблемные кружки, проблемные студенческие лаборатории, участие в научных и научно-практических конференциях, участие в университетских и всеукраинских конкурсах, работа в обществе «Айсек», научные семинары на кафедрах, участие студентов в круглых столах. Приводятся пути совершенствования курса лингвострановедения, решающего целый ряд задач, в том числе главную филологическое проблему – адекватное понимание текста.ru
dc.description.abstractThe discrepancy occurs among the desired elements of the student’s individuality development in the language and literature study and the terms of the realization of the teacher’s artistic and creative possibilities because the potential individual professional skills of the teacher-philologist are not fully involved. The analysis of scientists’ research works and practical educational activities study indicate that the problem of the artistic and creative skills of future teachers-philologists at scientific work has not become a subject of the special study yet. The essence of teaching creative skills is revealed in the works of O.Kutsevol, O.Semenoh, S. Sysoeva, B. Stepanishina. It is proved that properly organized scientific work of students in the university promotes deep learning, personality development, the formation of an opinion on events and processes.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherХарківська державна академія дизайну і мистецтвru
dc.subjectхудожньо-творчі уміння, наукова робота, самостійна робота, художньо-творча діяльність філолога, естетичне та художньо-творче виховання, досвід організації наукової роботиru
dc.subjectсамостоятельная работа, художественно-творческая деятельность филолога, эстетическое и художественно- творческое воспитание, опыт организации научной работы.ru
dc.subjectartistic and creative skills, scientific work, individual work, artistic and creative activity of philologist, aesthetic, artistic and creative education, experience of scientic work organizationru
dc.titleФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ПІД ЧАС НАУКОВОЇ РОБОТИru
dc.title.alternativeФормирование креативных качеств студентов-филологов при научной работыru
dc.title.alternativeThe formation of the creative skills of studentsphilologists at scientific workru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Малецька Інна Вячеславівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування креативних якостей.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.