DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2837
Назва: СИСТЕМА ВМІНЬ У КОНТЕКСТІ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
Інші назви: Система умений в контексте языковой и коммуникативной компетенции будущих филологов
Skill System in the Context of Linguistic and Communicative Competence of the Future Philologists
Автори: Малецька І. В.
Малецкая И. В.
Malecka I.
Теми: мовнокомунікативна компетенція, підготовка майбутніх філологів, мовнокомунікативні вміння, професійне спілкування вчителя, система умінь
языковая и коммуникативная компетенция, подготовка будущих филологов, языковое и коммуникативное умение, профессиональное общение учителя, система умений
linguistic and communicative competence, training of future philologists, language and communication skills, professional communication teacher, system skills
Дата публікації: 2015
Видавництво: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Бібліографічний опис: УДК371.147: [811.161.2] Малецька І. В. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів / І.В. Малецька // Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць / Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – Житомир, 2015. – Т.VI. – № 11. – С. 174–181.
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу наукових джерел із психології та педагогіки (довідкова й нормативна література, монографії, навчальні посібники, дисертаційні дослідження) сформовано систему умінь професійного спілкування студентів - словесників. Доведено, що в сучасній педагогічній теорії ще відсутній єдиний підхід до класифікації умінь спілкування. Тому запропоновано розділити систему вмінь професійного спілкування на чотири компоненти: творчий (уміння визначати інтереси спілкування, спиратися на емоційний досвід, бути врівноваженим, використовувати натхнення); аналітичний (уміння збирати, аналізувати й узагальнювати інформацію, спиратися на інтуїцію); діяльнісний (уміння бути ініціативним, наполегливим, послідовним); мовленнєво-комунікативний (вміння цілісно сприймати інформацію, володіти словом, бути переконливим, тактовним, уміння адаптуватися). Визначено шляхи підвищення ефективності мовнокомунікативної компетенції студентів філологічних факультетів.
На основе анализа научных источников по психологии и педагогике (справочная и нормативная литература, монографии, учебные пособия диссертационные исследования) сформирована система умений профессионального общения студентов-словесников. Доказано, что в современной педагогической теории еще отсутствует единый подход к классификации умений общения. Поэтому предложено разделить систему умений профессионального общения на четыре компонента: творческий (умение определять интересы общения, опираться на эмоциональный опыт, быть уравновешенным, использовать вдохновение); аналитический (умение собирать, анализировать и обобщать информацию, опираться на интуицию); деятельностный (умение быть инициативным, настойчивым, последовательным); языковой и коммуникативный (умение целостно воспринимать информацию, владеть словом, быть убедительным, тактичным, умение адаптироваться). Определены пути повышения эффективности языковой и коммуникативной компетенции студентов филологических факультетов.
Based on analysis of scientific literature on psychology and pedagogy (normative reference books, monographs, textbooks, dissertations) has formed a system of professional communication skills of students of language and literature. It is proved that in the modern educational theory there is no single approach to the classification of communication skills. Therefore, proposed to divide the system of professional communication skills in the 4 components: creativity (ability to identify the interests of communication, based on the emotional experience, to be balanced, to use inspiration); Analytical (the ability to collect, analyze and synthesize information, to rely on intuition); the activity (ability to be proactive, persistent, consistent); linguistic and communicative (the ability to perceive information holistically, own words, to be persuasive, tactful, adaptability). Identify ways to improve the effectiveness of language and communicative competence of students of philological faculties. These suggestions can be used in teaching practice in preparation for the professional activity of future philologists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2837
Розташовується у зібраннях:Малецька Інна Вячеславівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Система вмінь .pdf120,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.