DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалецька І. В.-
dc.contributor.authorМалецкая И. В.-
dc.contributor.authorMalecka I.-
dc.date.accessioned2021-03-30T09:57:50Z-
dc.date.available2021-03-30T09:57:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУДК 377:372.881.111.1 Малецька І. В. Наочність як засіб покращення викладання іноземної мови / І.В.Малецька // Гілея: наук. вісник: зб.наук.праць / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2015. – № 101 – С. 389–393.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2834-
dc.description.abstractВисвітлено сутність поняття наочності. Розглянуто особливості використання наочності на заняттях іноземної мови у вузах. Проаналізовано основні види наочності. Вивчено проблеми використання наочності на заняттях іноземної мови. Подані основні рекомендації щодо використання наочності на заняттях іноземної мови у вузах. Доведено, що наочність повинна стати фундаментальною основою для побудови освітніх програм, спрямованих на вивчення іноземних мов. Це обґрунтовується насамперед тим, що наочні матеріали збільшують ефективність навчальних програм, допомагають слухачеві засвоїти мову з великим власним осмисленням і сформувати щирий інтерес до мови. Також доведено, що застосування наочного матеріалу активізує психіку студента, прищеплює інтерес до одержуваної інформації, і що дуже важливо – зменшує стомлюваність під час навчання.ru
dc.description.abstractОсвещена сущность понятия наглядности. Рассмотрены особенности использования наглядности на занятиях иностранного языка в вузах. Проанализированы основные виды наглядности. Изучены проблемы использования наглядности на занятиях иностранного языка. Представлены основные рекомендации по использованию наглядности на занятиях иностранного языка в вузах. Доказано, что наглядность должна стать фундаментальной основой для построения образовательных программ, направленных на изучение иностранных языков. Это обосновывается, прежде всего, тем, что наглядные материалы увеличивают эффективность учебных программ, помогают слушателю освоить язык с большим собственным осмыслением и сформировать неподдельный интерес к языку. Также доказано, что применение наглядного материала активизирует и психику студента, прививает интерес к получаемой информации, и что очень важно – уменьшает утомляемость во время обучения.ru
dc.description.abstractDeals with the essence of the concept of visibility. The features using visual aids in the classroom foreign language in high schools. The basic types of visual aids. Studied the problems of using visual aids in the classroom foreign language. The basic recommendations for the use of visual aids in the classroom foreign language in high schools. It is proved that the visibility should be the fundamental basis for the construction of educational programs that focus on the study of foreign languages. This is justified primarily by the fact that the visual materials enhance the effectiveness of training programs help students more deeply and intelligently learn the language, to form a genuine interest in the language. It is also proved that the use of visual material and activates the mind of the student, instills interest in the information, coordinate student receives. And very importantly, visibility reduces fatigue during training.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherНаціон.педагог.ун-т ім. М.П. Драгомановаru
dc.subjectнаочність, іноземна мова, мовна компетенція, принцип наочності, лексика, синтаксис, граматикаru
dc.subjectнаглядность, иностранный язык, языковая компетенция, принцип наглядности, лексика, синтаксис, грамматикаru
dc.subjectvisibility, foreign language, language competence, the principle of clarity, vocabulary, syntax, grammarru
dc.titleНаочність як засіб покращення викладання іноземної мовиru
dc.title.alternativeНаглядность как средство улучшения преподавания иностранного языкаru
dc.title.alternativeVisibility as a means of improving foreign language teachingru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Малецька Інна Вячеславівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наочність як .pdf653,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.