DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШабатура Т.-
dc.contributor.authorShabatura T.-
dc.date.accessioned2020-10-01T10:24:31Z-
dc.date.available2020-10-01T10:24:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationУДК 330.320 Шабатура Т. Соціально-відповідальна поведінка вітчизняних бізнес-одиниць / Т. Шабатура // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2018. - №4(16). – С. 43-48.ru
dc.identifier.otherDOI: 10.25140/2411-5215-2018-4(16)-43-48-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2602-
dc.description.abstractУ статті на основі використання системного аналізу проведене дослідження в напрямку впливу соціально-відповідальної поведінки на стратегічний розвиток вітчизняних бізнес-одиниць. У результаті проведеного дослідження встановлено, що рівень популяризації соціально-відповідального феномену корелюється з їхніми виробничими розмірами, а ставлення вітчизняних бізнес-одиниць до соціально-відповідальних заходів свідчить про готовність до їх реалізації, адже більшість із них розуміє і сприймає соціальну відповідальність як інструмент формування конкурентних переваг та забезпечення стійких конкурентних позицій на ринках.ru
dc.description.abstractВ статье на основе использования системного анализа проведено исследование в направлении влияния социально-ответственного поведения на стратегическое развитие отечественных бизнес-единиц. В результате проведенного исследования установлено, что уровень популяризации социально-ответственного феномена коррелирует с их производственными размерами, а отношение отечественных бизнес-единиц в социально-ответственных мероприятий свидетельствует о готовности к их реализации, ведь большинство из них понимает и воспринимает социальную ответственность как инструмент формирования конкурентных преимуществ и обеспечения устойчивых конкурентных позиций на рынках.ru
dc.description.abstractІn the article, based on the use of system analysis, a study was conducted in the direction of the impact of socially responsible behavior on the strategic development of domestic business units. As a result of the study, it was found that the level of popularization of the socially responsible phenomenon is correlated with their production size, and the attitude of domestic business units to socially responsible measures indicates readiness for their implementation, since most of them understand and accept social responsibility as an instrument for the formation of competitive advantages and ensuring stable competitive positions in the markets.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherПроблеми і перспективи економіки та управлінняru
dc.subjectбізнес-одиниці; соціальна відповідальність; держава; зацікавлені сторони; гармонізація інтересівru
dc.subjectбизнес-единицы; социальная ответственность; государство; заинтересованные стороны; гармонизация интересовru
dc.subjectbusiness units; social responsibility; state; interested parties; harmonization of interestsru
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНА ПОВЕДІНКА ВІТЧИЗНЯНИХ БІЗНЕС-ОДИНИЦЬru
dc.title.alternativeСОЦИАЛЬНО-ОТВЕТСТВЕННОЕ ПОВЕДЕНИЕ ОТЕЧЕСТВЕННЫХ БИЗНЕС-ЕДИНИЦru
dc.title.alternativeSOCIAL AND RESPONSIBLE BEHAVIOR OF DOMESTIC BUSINESS UNITSru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Шабатура Тетяна Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ppeu_2018_4_7.pdf263,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.