DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2225
Назва: КОХАННЯ ЯК ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ З ПРОЕКЦІЄЮ НА СУЧАСНІСТЬ У «МЕТАМОРФОЗАХ» ОВІДІЯ
Інші назви: ЛЮБОВЬ КАК ВЗАИМОПОНИМАНИЕ С ПРОЕКЦИЕЙ НА СОВРЕМЕННОСТЬ В «МЕТАМОРФОЗАХ» ОВИДИЯ
LOVE IS LIKE AN UNDERSTANDING WITH THE PROJECTION ON THE MODERNITY IN OVID’S METAMORPHOSES
Автори: Майстренко М.І., Майстренко Л.В.
Maystrenko М.І., Maystrenko L.
Теми: ерос, метаморфоза, лібідо, вселенська любов, любов-взаєморозуміння
эрос, метаморфоза, либидо, вселенская любовь, любовь-взаимопонимание
eros, metamorphoses, libido, universal love, love-mutual understanding
Дата публікації: 2018
Видавництво: Молодий вчений
Бібліографічний опис: УДК 336.72 Майстренко М.І., Майстренко Л.В. Кохання як взаєморозуміння з проекцією на сучасність у «Метаморфозах» Овідія // Молодий вчений. – 2018. - № 4.4 (56.4). – С. 96-98.
Короткий огляд (реферат): У «Метаморфозах» Овідій продовжує тему кохання, поглиблюючи її психологічно. Естетизм чуттєво-витончених форм античного земного Еросу у «Метаморфозах» має свою специфіку. Проте прославляючи кохання як найвище благо, відстоюючи природне право всього живого на любов, концепція Еросу Овідія не втрачає свого сенсу. Безконечні перевтілення «Метаморфоз» продиктовані такими ж безконечними мінливостями долі, якими рясніла вся римська історія часів Овідія, актуальні в сучасності.
В «Метаморфозах» Овидий продолжает тему любви, углубляя ее психологически. Эстетизм чувствен- но-утонченных форм античного земного Эроса в «Метаморфозах» имеет свою специфику. Однако вос- певая любовь как наивысшее благо, отстаивая естественное право всего живого на любовь, концепция Эроса Овидия не теряет своего смысла. Бесконечные перевоплощения «Метаморфоз» продиктованы такими же бесконечными превратностями судьбы, которыми изобиловала вся римская история времен Овидия, актуальными в современности.
In «Metamorphoses» Ovid continues the theme of love, deepening it psychologically. The aestheticism of sensually-subtle forms of ancient earth Eros in «Metamorphosis» has its own specifics. However, singing love as the highest good, defending the natural right of all living on love, the concept of Eros Ovid doesn’t lose its meaning. Endless reincarnations «Metamorphoses» are dictated by the same endless adversity, which abounded all Ovidius Times Roman history, relevant in the present.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2225
Розташовується у зібраннях:Майстренко Людмила Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf163,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.