DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1841
Назва: ВИБІР РЕЖИМУ РОБОТИ МАШИННО – ТРАКТОРНИХ АГРЕГАТІВ
Інші назви: ВЫБОР РЕЖИМА РАБОТЫ МАШИННО – ТРАКТОРНЫХ АГРЕГАТОВ
CHOICE OF THE WORK OF MACHINE - TRACTOR AGGREGATES
Автори: Яковенко А., Макарчук В., Сербінов В.
Яковенко А., Макарчук В.,Сербинов В.
Yakovenko A. Makarchuk V., Serbinov V.
Теми: режими, оптимізація роботи, енергозатрати
режимы, оптимизация роботы, енергозатраты
regimes, work optimization, energy loss
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 629.114.2.004.5 Яковенко А. Вибір режиму роботи машинно-тракторних агрегатів / А. Яковенко, В. Макарчук, В. Сербінов //Аграрний вісник Причорномор’я: зб.наук.пр. / ОДАУ. – Одеса, 2019. - №94. – С. 117-121.
Короткий огляд (реферат): Вибір найбільш вигідного режиму роботи тракторних двигунів завжди хвилює експлуатаційників сільськогосподарської техніки. При комплектуванні машинно-тракторних агрегатів (МТА) стає питання як вигідніше підібрати сільгоспмашину до трактор щоб одержати більшу продуктивність агрегату з меншою витратою палива та забезпечити надійну роботу двигуна трактора. Дослідження багатьох вчених показали і багато критеріїв чи способів для визначення ступеня навантаження двигунів тракторів при виконанні польових робіт. Вони рекомендували коефіцієнт допустимого і можливого перевантаження двигуна, занос крутного моменту двигуна, ступінь нерівномірності тягового опору агрегату, середню потужність двигуна в даний момент часу, частоту обертання вала двигуна номінальну, холостого ходу і мінімальну, середньоквадратичне відхилення моментів опору агрегату. Практично ці показники визначити для оптимального режиму роботи МТА на різних сільськогосподарських роботах важко для механізаторів. Сучасні трактори мають потужні двигуни, з великим числом обертів колінчастого вала. У власників техніки більше всього цікавить питання продуктивності та економічності роботи МТА, щоб кожний кВт потужності двигуна приносив більше користі. Тому ми рекомендуємо в якості критерію оптимізації (вибору режиму роботи МТА мінімальні питомі енерговитрати, це мінімальне відношення номінальної потужності двигуна трактора до продуктивності агрегату, яка залежить від ширини захвату агрегату і швидкості його руху. Чим менше буде це відношення, тим вигідніше і більше економічне буде використання роботи МТА. І власник техніки буде завжди знати, яку користь йому приносить кожний кВт потужності двигуна трактора.
Выбор наиболее выгодного режима работы тракторных двигателей всегда волнует эксплуатационников сельскохозяйственной техники. При комплектовании машинно-тракторных агрегатов (МТА) становится вопрос как выгоднее подобрать сельхозмашину к трактор чтобы получить большую производительность агрегата с меньшим расходом топлива и обеспечить надежную работу двигателя трактора. Исследования многих ученых показали и много критериев или способов для определения степени нагрузки двигателей тракторов при выполнении полевых работ. Они рекомендовали коэффициент допустимого и возможного перегрузки двигателя, занос крутящего момента двигателя, степень неравномерности тягового сопротивления агрегата, среднюю мощность двигателя в данный момент времени, частоту вращения вала двигателя номинальную, холостого хода и минимальную, среднее отклонение моментов сопротивления агрегата. Практически эти показатели определить для оптимального режима работы МТА на различных сельскохозяйственных работах трудно для механизаторов. Современные тракторы имеют мощные двигатели, с большим числом оборотов коленчатого вала. У владельцев техники больше всего интересует вопрос производительности и экономичности работы МТА, чтобы каждый кВт мощности двигателя приносил больше пользы. Поэтому мы рекомендуем в качестве критерия оптимизации (выбора режима работы МТА) минимальные удельные энергозатраты, это минимальное отношение номинальной мощности двигателя трактора к производительности агрегата, которая зависит от ширины захвата агрегата и скорости его движения. Чем меньше будет это отношение, тем выгоднее и более экономичное будет использование работы МТА. И владелец техники будет всегда знать, какую пользу ему приносит каждый кВт мощности двигателя трактора.
The choice of the most profitable mode of operation of tractor engines always worries the operators of agricultural machinery. When completing machine-tractor aggregates (MTA), the question becomes how to choose a farm machine to a tractor in order to obtain higher productivity of the unit with less fuel consumption and ensure the reliable operation of the tractor engine. Research by many scientists has shown a lot of criteria or methods for determining the load level of tractor engines when performing fieldwork. They recommended the coefficient of permissible and possible overload of the engine, the displacement of the torque of the engine, the degree of irregularity of the traction resistance of the unit, the average engine power at the given time, the engine speed, nominal, idling speed and the minimum, the mean square deviation of the moments of resistance of the unit. Practically these indicators to determine for the optimal mode of operation of the MTA on various agricultural work is difficult for the mechanics. Modern tractors have powerful engines, with a large number of revolutions of the crankshaft. The owners of the technology are most concerned about the performance and cost-effectiveness of the ATS, so that each engine power in kW brings more benefits. Therefore, we recommend the minimum specific energy consumption as an optimization criterion (ATA operation mode selection), this is the minimum ratio of the tractor's nominal tractor power to the unit's performance, which depends on the width of the unit's capture and speed of its movement. The less this relationship, the more profitable and more economical it will be to use the work of the MTA. And the owner of the machinery will always know what kind of benefits he brings to each kilowatt tractor engine power.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1841
Розташовується у зібраннях:Яковенко Анатолій Миколайович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яковенко А.М..pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.