DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1838
Назва: ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ В ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ-АГРАРІЇВ ОДАУ
Інші назви: ВНЕДРЕНИЕ ЭЛЕМЕНТОВ ЭЛЕКТИВНОГО КУРСА В ПРОЦЕСС ПОДГОТОВКИ МАГИСТРОВ-АГРАРИЕВ ОГАУ
INTRODUCTION OF ELECTIVE COURSE ELEMENTS IN THE PROCESS OF MASTERS-AGRARIANS PREPARATION
Автори: Ногінська А., Чебан О., Федорова І.
Ногинская А., Чебан О., Федорова И
Nohinska A., Cheban О., Fedorova I.
Теми: елективні курси; міжпредметні елективні курси; магістри-аграрії; заклади вищої освіти; професійно-етична компетентність
элективные курсы; межпредметные элективные курсы; магистры-аграрии; учереждения высшего образования; профессионально-этическая компетентность
elective courses, intersubject elective courses, holders of Master’s degree of agrarian sciences, Universities, competency in professional ethics
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 378. 016:63 Ногінська А. Впровадження елементів елективного курсу в процес підготовки магістрів-аграріїв ОДАУ / А. Ногінська, О. Чебан, І. Федорова // Аграрний вісник Причорномор’я: зб.наук.пр. / ОДАУ. – Одеса, 2019. - №94. – С. 100-109.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано проблеми організації та впровадження елективних курсів у вищих закладах освіти. Було відзначено, що серед ключових компетентностей, якими повинен оволодіти майбутній магістр-аграрій, є професійно-етична компетентність. Вона виступає показником і одночасно результатом професійно-особистісної готовності фахівця до роботи у аграрній галузі. Етична компетентність майбутнього магістра-аграрія репрезентує головні регуляції його дій, що закріплюються у звичках, традиціях, принципах життя і професійній діяльності, психічних станах, діях, вчинках і професійно важливих особистісних якостях, забезпечує вибір ним свідомої етичної поведінки згідно професійно-етичних норм. Визначено головну мету впровадження елективних курсів як задоволення пізнавальних інтересів здобувачів вищої освіти у різних сферах діяльності. Обґрунтовано необхідність впровадження елективних курсів у підготовку магістрів-аграріїв. Зазначено, що професійно-етична компетентність за специфікою реалізації належить до так званих міжпредметних компетентностей. Вони мають інтегрований характер і поєднують у собі певний комплекс знань, умінь і відносин, які набуваються майбутніми магістрами-аграріями протягом засвоєння всього змісту професійної освіти. Саме тому нами були визначені такі показники оцінки професійно-етичної компетентності, як: знання загальних морально-етичних цінностей; вміння узгоджувати власні інтереси/цілі/мотиви з вимогами і нормами аграрних підприємств, установ та організацій. Представлено результати впровадження елементів елективного курсу в підготовку магістрів-аграріїв ОДАУ. Визначено основні завдання та методи роботи на заняттях з урахуванням індивідуальних інтересів та намірів для формування орієнтування на певний вид майбутньої професійної діяльності при впровадженні елементів елективного курсу.
Проанализированы проблемы организации и внедрения элективных курсов в учебных заведениях. Было обозначено, что среди ключевых компетентностей, которыми должен овладеть будущий магистр-аграрий, есть профессионально-этическая компетентность. Она выступает показателем и одновременно результатом профессионально-личностной готовности специалиста к работе в аграрной сфере. Этическая компетентность будущего магистра-агрария презентует главные регуляции его действий, которые закрепляются в привычках, традициях, принципах жизни и профессионально важных личностных качествах, обеспечивает выбор им осознанного этического поведения согласно профессионально-этических норм. Обозначено главной целью внедрения элективных курсов есть удовлетворение познавательных интересов соискателей высшего образования в разных сферах деятельности человека. Подтверждена необходимость внедрения элективных курсов в подготовку магистров-аграриев. Профессионально-этическая компетентность за спецификою реализации относится к так называемым межпредметным компетентностям. Они имеют интегрированный характер и объединяют в себе определенный комплекс знаний, умений и взаимосвязей, которые приобретаются будущими магистрами-аграриями на протяжении усвоения всего содержания профессионального образования. Именно поэтому нами были определены такие показатели оценки профессионально-этической компетентности, как: знание общих морально-этических ценностей; умение согласовывать собственные интересы/цели/мотивы с требованиями и нормами аграрных предприятий, учереждений и организаций. Представленные результаты внедрения элементов элективного курса в подготовку магистров-аграриев ОГАУ. Определены основные задачи и методы роботы на занятиях с учетом индивидуальных интересов и намерений для формирования ориентации к конкретному виду будущей деятельности при внедрении элементов элективного курса.
The problems of organisation and implementations of elective courses in the educational establishments have been analyzed. It was identified that among the key-competencies which must be embraced by a future professional, holder of Master’s degree in agrarian sciences, presents a competence in professional ethics. It is an indicator and at the same time an outcome of the personal and professional readiness of the specialist for the employment in the agrarian sphere. Ethical competence of the future specialist, holder of Master’s degree in agrarian sciences, represents main regulations of his actions, which are crystallized in his habits, traditions, life principles and professional activity, psychological states, deeds and professionally important qualities, and thus it ensures the conscious ethical choice in his behaviour according to the ethical norms of the profession. The main functions of the elective course have been outlined, learning, cognitive, creative, integrative, individualized learning and socializing. The main aim of the implementation of the elective courses is satisfaction of the cognitive interest of the learners in various spheres of the human activity. The necessity of implementation of the elective courses for the professional training of future specialists, holder of Master’s degree in agrarian sciences, has been substantiated. Professional ethical competence according to the specifics of its’ realization belongs to so-called intersubject competencies. They have integrative character and unite in themselves certain complex of skills, knowledge and relations which are gained by the future specialists in agrarian sciences, holders of Master’s degree during the whole term of their studies. That is why we have defined the following indicators of assessment of moral and ethical competences: knowledge of the general moral and ethical values, skills for finding the balance between own interests/aims/motives and requirements, norms of agrarian enterprises, establishments and organisations. The findings of the implementation of the elements of elective courses in the training for the professionals, future holders of Master’s degree of agrarian sciences are represented. The main tasks and methods of the learning activities have been defined, and during the implementation of the elective courses these activities take into account individual interests and aims for shaping of orientations towards definite type of future professional activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1838
Розташовується у зібраннях:Федорова Інна Валеріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ногінська А..pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.