DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1787
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ЕНЕРГЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ З РОЗШИРЕННЯМ ЇХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ
Інші назви: ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ЭНЕРГОНАСЫЩЕННЫХ ЭНЕРГЕТИЧЕСКИХ СРЕДСТВ С РАСШИРЕНИЕМ ИХ ФУНКЦИОНАЛЬНЫХ ВОЗМОЖНОСТЕЙ
USE OF ENERGY-SATURATED ENERGY MEANS WITH THE EXPANSION OF THEIR FUNCTIONAL CAPABILITIES IN THE VILLAGE PRODUCTION
Автори: Петров Л.М., Павлішин П.М., Шостаковський О.А.
Петров Л.Н., Павлишин П.Н., Шостаковский О. А.
Petrov L.M., Pavlyshyn P.M., Shostakovsky O.А.
Теми: енергонасичений трактор, рушій, колесо, остов, двигун, агрегат, знаряддя
энергонасыщеный трактор, движитель, колесо, остов, двигатель, агрегат
tractor, a wheel, a skeleton, the engine, the unit
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 666.973.6 Петров Л. М. Використання енергетичних засобів з розширенням їх функціональних можливостей / Л. М. Петров, П.М. Павлішин, О.А. Шостаковський // Аграрний вісник Причорномор'я: зб. наук. пр. / ОДАУ. - Одеса, 2018. - Вип.90: Технічні науки. - С. 137-142.
Короткий огляд (реферат): В статті виконано аналітичний огляд сучасних енергонасичених тракторів з метою їх використання на складних сільськогосподарських операціях з метою розширення їх технологічних можливостей. Також зроблено спроба виявити шляхи удосконалення таких технологічних операцій по напрямках с.г. виробництва на основі великого фактичного матеріалу відносно мобільних енергетичних засобів. Аналіз великої кількості досліджень мобільної тракторної енергетики та розробок нових моделей енергонасичених тракторів з метою їх використання в АПК, інструментів щодо їх пропонування на різноманітних технологічних операціях, а також розширення базових фізичних параметрів (вихідних параметрів) таких машин і їх двигунів охоплює велику галузь блоку механізації АПК. Сучасне виробництво енергонасичених тракторів знаходиться в стані скорочення та морального старіння повністю ліквідовано тракторні заводи, не розширюється галузь проведення випробувань нових тракторів з метою їх сертифікації, щодо використання. В даний час, мабуть, відчуваючи катастрофічний стан мобільного енергетики, деякі підприємства приступають до розробки і організації дрібносерійного виробництва тракторної техніки. При цьому трактори продовжують поділятися на гусеничні та колісні. Велика кількість оновленої енергонасиченої техніки має недоліки, такі як, по-перше, ці трактори не відрізняються від тих машин, які б-чи розроблені багато років тому ні з технічної структурі (фактично ДТ-75, МТЗ-100), ні по тяговому класу - 3; по-друге, вони як і раніше не мають ніяких додаткових пристроїв для розширення агрегатування. Певний виняток становить машина класу 5, розроблена свого часу в НАТІ і допрацьована зараз колективом конструкторів Агромашу, але також без додаткових пристосувань. Особливість всіх машин - це можливість установки гумоармовані гусениць.
В статье выполнен аналитический обзор современных энергонасыщенных тракторов с целью их использования на сложных сельскохозяйственных операциях с целью расширения их технологических возможностей. Также сделана попытка выявить пути совершенствования таких технологических операций по направлениям с.г. производства на основе большого фактического материала относительно мобильных энергетических средств. Анализ большого количества исследований мобильной тракторной энергетики и разработок новых моделей энергонасыщенных тракторов с целью их использования в АПК, инструментов по их предложения на различных технологических операциях, а также расширение базовых физических параметров (исходных параметров) таких машин и их двигателей охватывает большую область блока механизации АПК. Современное производство энергонасыщенных тракторов находится в состоянии сокращения и морального старения полностью ликвидировано тракторные заводы, не расширяется область проведения испытаний новых тракторов с целью их сертификации, об использовании.В настоящее время, пожалуй, чувствуя катастрофическое состояние мобильного энергетики, некоторые предприятия приступают к разработке и организации мелкосерийного производства тракторной техники. При этом тракторы продолжают делиться на гусеничные и колесные. Обилие обновленной энергонасыщенных техники имеет недостатки, такие как, во-первых, эти тракторы не отличаются от тех машин, которые-либо разработанные много лет назад ни с технической структуре (фактически ДТ-75, МТЗ-100), ни по тяговому классу - 3; во-вторых, они по-прежнему не имеют никаких дополнительных устройств для расширения агрегатирования. Некоторое исключение составляет машина класса 5, разработанная в свое время в НАТИ и доработана сейчас коллективом конструкторов Агромаша, но также без дополнительных приспособлений. Особенность всех машин - это возможность установки резиноармированные гусениц.
An analytical review of modern energy-intensive tractors was conducted in the article with the aim of their use in complex agricultural operations in order to expand their technological capabilities. An attempt is also made to find ways to improve such technological operations in the direction of this region. production based on large actual material relative to mobile energy products. The analysis of a large number of researches of mobile tractor energy and the development of new models of energy-intensive tractors for the purpose of their use in the agroindustrial complex, the instruments for their offering in various technological operations, as well as the expansion of the basic physical parameters (output parameters) of such machines and their engines encompasses a large branch of the mechanization unit of the AP .Modern production of energy-intensive tractors is in a state of reduction and aging, tractor factories are completely eliminated, the field of testing new tractors for the purpose of their certification, for use is not expanded. At present, apparently, experiencing a catastrophic state of mobile energy, some enterprises are beginning to develop and organize small-scale production of tractor technology. In this case tractors continue to be divided into crawler and wheeled tractors. A large number of renewed energy-consuming equipment has drawbacks, such as, firstly, these tractors do not differ from those machines that have been developed many years ago either from the technical structure (in fact, the DT-75, MTZ-100), not by the traction class - 3; and secondly, they still do not have any additional devices to expand aggregation. A certain exception is the car of class 5, developed at one time in NATI and has now been refined by the team of designers Agromash, but also without additional adaptations. The peculiarity of all machines is the ability to install trailed lorries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1787
Розташовується у зібраннях:Петров Леонід Миколайович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петров.pdf751,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.