DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1730
Назва: ОПТИМІЗАЦІЯ СТРУКТУРИ ВИРОБНИЦТВА І ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ПРИМІСЬКОЇ ЗОНИ м. ОДЕСИ
Інші назви: Оптимизация структуры производства и реализации продукции сельскохозяйственными предприятиями пригородной зоны г. Одессы
The optimization of the structure of production and goods sales by suburban agricultural enterprises of Odesa
Автори: Левіна-Костюк, М.О.
Левина-Костюк, М.А.
Levina-Kostiuk, M.
Теми: оптимізація, економіко-математична модель, маркетингова політика продажу, приміська зона, управління маркетингом
оптимизация, экономико-математическая модель, маркетинговая политика продаж, пригородная зона, управление маркетингом
optimization, economic-mathematical model, marketing distributive politics, suburban area, marketing management
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК: 65.018.2:332.012:338.439.65(477.74) Левіна-Костюк М. О. Шляхи активізації впровадження інновацій в практику сільськогосподарського виробництва [Маркетингова політика]/ М. О. Левіна-Костюк // Аграрний вісник Причорномор`я: зб. наук. праць / ОДАУ. - Одеса, 2015. - Вип. 78-2: Економічні науки. - С.101-110.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано перспективи ефективного управління маркетинговою діяльністю в приміських сільськогосподарських підприємствах. Представлено результати вирішення економіко-математичної моделі з оптимізації в аграрних господарюючих суб'єктах товарного асортименту та продажу сільськогосподарської продукції за різними каналами збуту. Запропоновано зорієнтувати структурні зрушення в приміських сільськогосподарських підприємствах на розбудову власної збутової мережі.
Обосновано перспективы эффективного управления маркетинговой деятельностью в пригородных сельскохозяйственных предприятиях. Представлены результаты решения экономико-математической модели по оптимизации в аграрных хозяйствующих субъектах товарного ассортимента и продажи сельскохозяйственной продукции по различным каналам сбыта. Предложено сориентировать структурные сдвиги в пригородных сельскохозяйственных предприятиях на развитие собственной сбытовой сети.
Grounded prospects of effective management of marketing activities in suburban farms. Presented the results of solving economic-mathematical model of product range optimization and sales of agricultural products for various distribution channels by agrarian business entities. Suggested to orient structural changes in the suburban agricultural enterprises to development its own distribution network.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1730
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.